Verwijderd
Alleen door hem opnieuw te flashen (je rom)
Ik had een duitstalige Ipaq , ik heb hem moeten flashen voordat hij engels was)
DANK voor je antwoord. maar ben een beginner. wat is flashen en hoe gaat dat in zijn werk.Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 01:03:
Alleen door hem opnieuw te flashen (je rom)
groetjes eggbert
Verwijderd
Als je nog nooit geflashed hebt, zou ik dan niet beginnnen met die PDA, je kan hem nl naar de knoppen helpen als je het verkeerd doet
offtopic:
Ik pas je topictitel een beetje aan als je het niet erg vindt, zo staat je vraag ook in de titel
Inderdaad kan je de (
) gebruiken als je wat wilt toevoegen aan je post, je topic in de topiclijst 'omhoogschoppen' mag in principe pas na 24 uur. (Maar Vlierus; dat op die manier zeggen voegt niets toe...)
Als ik toch bezig ben: je hoeft niet steeds te groeten; in je beginpost best en een bedankje achteraf natuurlijk ook, maar steeds is niet nodig
Ik pas je topictitel een beetje aan als je het niet erg vindt, zo staat je vraag ook in de titel
Inderdaad kan je de (
Als ik toch bezig ben: je hoeft niet steeds te groeten; in je beginpost best en een bedankje achteraf natuurlijk ook, maar steeds is niet nodig
OK. Dat gezegd, welkom op GoT
Inderdaad kan je beter niet zelf gaan flashen als je niet weet hoe en wat. Misschien kan je het beter dor iemand anders laten doen - ook zal je natuurlijk een Engelstalige Windows CE licentie moeten kopen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1