Toon posts:

TWIJFELS !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Guys kunnen jullie mischien mijn
vicieuse cirkel doorbreken met jullie brede kennis.
(slijm..slijm)
Kzit met een paar dingentjes.namelijk:
geforce MX of TNT2 ?
Duron 600 of 700 ? (kwil overclocken)
HD 5400 rpm of 7200 ?
Iemand ervaring met de Soltec socketA MET
CPU multiplier ?

Ok veel vragen ..
Yep ben nog een newbie ;)
Greetz ..

• MetalStef
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:33

MetalStef

gietijzer

MX of TNT2: MX, duidelijk. Kost een paar knaken meer, maar is anderhalf keer zo snel.

Duron 600 of 700: 600, scheelt je de knaken die je nodig hebt voor een MX ;) en gaat waarschijnlijk net zo hard.

5400 of 7200 rpm: liefst 7200 natuurlijk. Of neem een 7200 voor je meestgebruikte apps en een 5400 voor je mp3's en zo.

Ik heb geen ervaring met Soltek, misschien een ander. Maar als je van de kennis van tweakers gebruik wilt maken, is een Abit veiliger. Zowat de helft van de tweakers heeft een Abit, dus ervaring volop! :)

MetalStef

Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Natuurlijk neem je de Geforce. Daar twijfel je toch niet over ?!?!?! Uhm neem de Duron 600 die loopt net zo hard als de 700 >:) Ennuh de 7200 rpm is altijd lekkerder dan de 5400. >:)

Geen ervaring met de Soltec. Sorry. Kheb zelf een Asus A7V.

Verwijderd

De Geforce natuurlijk!
Enne Duron600 kan je lekker Oc'en >:)
enne doe ook maar 7200RPM
Soltek nooit een mb van gehad........

Verwijderd

antwoord lijk me dus vrij duidelijk.
Gewoon die soltek gebruiken en als ie niet bevalt heb je voor 35,- een andere. Daar zou ik dus niet over wakker liggen.
Ik heb hier de MX en die is echt wel lekker snel. tnt2 kom niet eens in de buurt en de mx helpt de proc ook nog om mpg2 wat vloeiender af te spelen. In jouw geval zul je dan dus meer proc tijd over hebben om naast een filmpje een koetje te draaien. ;)