Toon posts:

Probleem Kyro2 onder Win2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn prophet 4500 met kyro 2 chipset loopt nog steeds vast bij alle 3d acties. Direct 3d test bij directx 8.1 geeft alleen maar vage strepen. Nieuwste drivers geinstalleerd voor de kaart, nieuwste via 4in1 geinstalleerd, alle 3d versnelling opties uit en aan gezet. ik draai op win2000 sp2 met een celeron 733 en een via PM133 mobo. Ook de PowerVR drivers al geprobeerd.... Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen behalve win98 installeren??

Thanks in advance,

Ejam

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je al met een nieuwe installatie van DX getest? Of anders een hele verse instalatie van Windows 2000? Want normaal gesproken moet het gewoon kunnen werken :)

Ohja.. niet meer elke keer je naam onder een reply zetten ajb. Zie ook: Begroeting onder posts & replies

Verwijderd

Topicstarter
mischien een beetje een n00p vraag maar ik heb directx8.0 op de originele cd staan en nu 8.1 geinstalleerd staan ik wil graag terug naar 8.0 maar als ik dit doe en vervolgens op de diag tool kijk staat er nog steeds 8.1, mijn vraag is dus hoe de- installeer ik dx?? om het opnieuw te kunnen installeren?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kun je 8.1 niet uninstallen |:(

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Idd.. wat je wel kan doen is DX 8.1 nog een keer installeren.

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:01
Probeer eens eens de nieuwste bios te flashen(van mobo). Did the trick 4 me...

Verwijderd

Topicstarter
thanks guys, inmiddels heb ik mijn image van een schone win2k sp2 terug gezet zonder dx8.1 en vervolgens dx8.0 geinstallleerd. En het werkt dus voor mij voorlopig geen dx8.1!!!
Pagina: 1