Ik heb een oude philips video recorder deze wil ik gaan gebruiken als tuner voor m'n asus v8460 TV-IN. Maar nu heb ik een klein probleem als ik op de video kanalen ga bekijken springt hij na 8 minuten weer op standby waardoor ik dus geen beeld meer op m'n pc krijg nu moet ik dus steeds om de 8 minuten op de stop knop drukken om de videorecorder uit standby te halen. Heeft iemand een idee hoe ik dit uit die videorecorder kan halen of heeft iemand nog een andere GOEDKOPE oplossing?
dr zit een knopje met TUNER op je afstandsbediening. Druk erop en de VCR blijft aan..
Graag gedaan..
Graag gedaan..
Yeps, zie insan1ty.
zo'n ding heb ik ook gehad, zwaar irritant.. TUNER knoppie op je AB doet wonderen
zo'n ding heb ik ook gehad, zwaar irritant.. TUNER knoppie op je AB doet wonderen
Probeer eens de stop-toets ingedrukt te houden voor een paar seconden.
Dit is bij Flips video recorders vaak de truc om em op tuner mode te houden als er geen bandje inzit.
TjardE
Dit is bij Flips video recorders vaak de truc om em op tuner mode te houden als er geen bandje inzit.
TjardE
Verwijderd
welk type die van mij moet je echt aanzeten met de standby toets en dan blijft hij 24 uur aanstaan ipv 8 min.
Wat bedoel je precies met de tuner toets op de afstandbediening? Ik heb er namelijk geen afstandbediening bij maar er zit wel een IR ontvanger op. Dus als ik weet welke toets het is kan ik misschien een afstandbediening van iemand lenen om te proberen. Het type zoek ik straks wel ff op. Ben nu niet thuis.
Ik heb 2 van die videorecorders. Een van het type 64VR63 en de ander van het type 64VR64 van het type philips dus. Weet iemand hoe ik er bij dez videorecorders voor kan zorgen dat deze niet meer standby gaan. Ik heb geen afstandbediening voor deze video's maar wel een van een nieuwe philips videorecorder maar deze heeft geen tuner toets.
Pagina: 1