Toon posts:

Pentium 3,06 GHz nu al met Hyperthreading...?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dit in de Pricewatch staan pricewatch: Intel Pentium 4 3,06GHz (S478, 512KB, 533MHz FSB, Boxed). En ik was in de veronderstelling dat deze processor pas in november zou uitkomen. Is dit wel de P4 3,06 die ondersteuning heeft voor Hyperthreading?

/me is a bit confused. Weet iemand hier iets over te zeggen?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

Deze proc is nog niet officieel geintroduceerd door Intel, dus is hij ook nog niet te leveren. Je kunt hem bij sommige shops pre-orderen. Voor meer info moet je het artikel van Wouter Tinus op tweakers.net maar lezen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik al gelezen. Pre-order wat een hekel heb ik daaraan. Als ik in de pricewatch kijk en ik zie daar 8 winkels ofzo staan waar die te koop is ga ik er vanuit dat ie er al is. Vandaar dat ik het zo vreemd vond.

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Dze processor heeft als eerste CPU hyperthreading in zich jah: nieuws: Pentium 4 3,06GHz release op 25 oktober

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat je ook 32 Bits RAMBUS hebt, ik ga dat ook aanschaffen, wacht alleen nog ff op de EpoX met de ICH4 :).

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
blijf bij de draad uhhh les he ;)

Ik heb nog een vraag: wanneer komen die 2.66 & 2.8 ghz uit :? Iemand een link of iets dergelijks?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

Op de fp
nieuws: Intel Pentium 4 2,8GHz release maandag

(p.s. dit is eenvoudig zelf te vinden (keywords 2.8))

Verwijderd

Maar ik las ook een verhaal hier op tweakers.net dat alle p4b's ht in zich hebben en alleen nog op gedisabled staan. Ik zal straks ff zoeken naar dat artikel heb nu geen tijd. Maar is het dan niet mogelijk om het aan te zetten die ht?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat is makkelijk terug te vinden op www.tweakers.net :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.