[Canal+ digitaal satelliet] Eurosport foetsie?

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:42

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Sinds een dag of twee is Eurosport van de (digitale) satelliet verdwenen, er komt alleen nog rechtsonder een klein rood vierkantje in beeld.

Hebben anderen hier ook last van?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Dan heb je een philips 6072 of 7072 :P

Edit: Fuck, bij mij dus ook :(

Nieuwe Seca codering zeker |:(

Canal + Rood, blauw en 16/9 doen het nog gelukkig :)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Fairy schreef op 22 september 2002 @ 00:22:
Dan heb je een philips 6072 of 7072 :P

Edit: Fuck, bij mij dus ook :(

Nieuwe Seca codering zeker |:(
Nee, een of andere Canal+ gespecificeerde Pioneer-ontvanger. En de nieuwe codering waar Canal+ op gaat overstappen komt pas later dit jaar...

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Wildfire schreef op 22 september 2002 @ 00:25:
[...]

Nee, een of andere Canal+ gespecificeerde Pioneer-ontvanger. En de nieuwe codering waar Canal+ op gaat overstappen komt pas later dit jaar...
Uh-oh :{

Moek de hele zooi weer flashen

Verwijderd

Dat vierkant blokje betekent dat deze zender gecodeerd wordt en dat jij deze niet mag bekijken. Ja het grote nadeel van seca. Ca 2a3 per maand veranderen ze de codering en ben je bepaalde zenders weer kwijt. :X .

Er zouden toch ook nieuwe kaarten voor seca ontvangers komen in September. Of is dat alweer uitgesteld. :?

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 10:21

ralfbosz

xm create bosz -c

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 00:30:
Er zouden toch ook nieuwe kaarten voor seca ontvangers komen in September. Of is dat alweer uitgesteld. :?
Laatste wat ik las was dat het pas november/december wordt, of zelfs volgend jaar (Canal+ staat namelijk te koop, dus als er een verkoop tussen komt duurt de overstap wat langer).

Wel jammer, sinds de Spaanse Canal+ sinds ze op seca2 zitten niet meer te ontvangen zijn ;( .

De Franse Canal+ volgt trouwens al eerder, dus no more kiosique :(.

rm -r *

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 00:30:
Dat vierkant blokje betekent dat deze zender gecodeerd wordt en dat jij deze niet mag bekijken. Ja het grote nadeel van seca. Ca 2a3 per maand veranderen ze de codering en ben je bepaalde zenders weer kwijt. :X .

Zeg, ik heb het duurste Canal+ abonnement dus Eurosport hoort er netjes bij te zitten.

De overstap naar de nieuwe codering is trouwens uitgesteld ja.

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Voor als jullie de site nog niet kennen hint: eendebestanden > engels > google O-)

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:49

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Eurosport is niet verdwenen

Heb een phillips decoder en heb ff moeten zoeken, maar heb eurosport weer terug, gewoon in het Nederlands

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Je kan hier: http://www.zeguers.be/ ook settings downloaden, dan hoef je niet te zoeken.
Op de site staan geen keys dus lijkt me dat dit wel mag, anders verdwijder de link maar..

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
bite schreef op 22 september 2002 @ 03:37:
Je kan hier: [knip] ook settings downloaden, dan hoef je niet te zoeken.
Op de site staan geen keys dus lijkt me dat dit wel mag, anders verdwijder de link maar..
Lijkt me toch wel enigszin illegaal. Plus ik heb er absoluut niets aan, ik heb niets om die dingen in de satelliet te zetten.

Damnit, waarom zou ik zelf de zender opnieuw moeten installeren? Op satellietgebied ben ik zo goed als een n00b, Canal+ moet het maar zelf automatisch regelen dat ik Eurosport weer heb.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik heb de kanalenlijst opnieuw laten inlezen, nu hebben we weer Eurosport. Maar het slaat nergens op, een beetje n00b-satellietgebruiker heeft geen flauw idee...

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Klopt, Eurosport is van transponder veranderd. Opnieuw inladen is de oplossing

specs

Pagina: 1