Dan heb je een philips 6072 of 7072 
Edit: Fuck, bij mij dus ook
Nieuwe Seca codering zeker
Canal + Rood, blauw en 16/9 doen het nog gelukkig
Canal + Rood, blauw en 16/9 doen het nog gelukkig
Nee, een of andere Canal+ gespecificeerde Pioneer-ontvanger. En de nieuwe codering waar Canal+ op gaat overstappen komt pas later dit jaar...Fairy schreef op 22 september 2002 @ 00:22:
Dan heb je een philips 6072 of 7072
Uh-ohWildfire schreef op 22 september 2002 @ 00:25:
[...]
Nee, een of andere Canal+ gespecificeerde Pioneer-ontvanger. En de nieuwe codering waar Canal+ op gaat overstappen komt pas later dit jaar...
Moek de hele zooi weer flashen
Verwijderd
Dat vierkant blokje betekent dat deze zender gecodeerd wordt en dat jij deze niet mag bekijken. Ja het grote nadeel van seca. Ca 2a3 per maand veranderen ze de codering en ben je bepaalde zenders weer kwijt.
.
Er zouden toch ook nieuwe kaarten voor seca ontvangers komen in September. Of is dat alweer uitgesteld.
Er zouden toch ook nieuwe kaarten voor seca ontvangers komen in September. Of is dat alweer uitgesteld.
Laatste wat ik las was dat het pas november/december wordt, of zelfs volgend jaar (Canal+ staat namelijk te koop, dus als er een verkoop tussen komt duurt de overstap wat langer).Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 00:30:
Wel jammer, sinds de Spaanse Canal+ sinds ze op seca2 zitten niet meer te ontvangen zijn
De Franse Canal+ volgt trouwens al eerder, dus no more kiosique
rm -r *
Zeg, ik heb het duurste Canal+ abonnement dus Eurosport hoort er netjes bij te zitten.Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 00:30:
Dat vierkant blokje betekent dat deze zender gecodeerd wordt en dat jij deze niet mag bekijken. Ja het grote nadeel van seca. Ca 2a3 per maand veranderen ze de codering en ben je bepaalde zenders weer kwijt..
De overstap naar de nieuwe codering is trouwens uitgesteld ja.
Eurosport is niet verdwenen
Heb een phillips decoder en heb ff moeten zoeken, maar heb eurosport weer terug, gewoon in het Nederlands
Heb een phillips decoder en heb ff moeten zoeken, maar heb eurosport weer terug, gewoon in het Nederlands
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Je kan hier: http://www.zeguers.be/ ook settings downloaden, dan hoef je niet te zoeken.
Op de site staan geen keys dus lijkt me dat dit wel mag, anders verdwijder de link maar..
Op de site staan geen keys dus lijkt me dat dit wel mag, anders verdwijder de link maar..
Lijkt me toch wel enigszin illegaal. Plus ik heb er absoluut niets aan, ik heb niets om die dingen in de satelliet te zetten.bite schreef op 22 september 2002 @ 03:37:
Je kan hier: [knip] ook settings downloaden, dan hoef je niet te zoeken.
Damnit, waarom zou ik zelf de zender opnieuw moeten installeren? Op satellietgebied ben ik zo goed als een n00b, Canal+ moet het maar zelf automatisch regelen dat ik Eurosport weer heb.
Pagina: 1