Toon posts:

welke projecten zonder fetchen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op me werk de beschikking tot enkele leuke pc's, alleen beschikken deze dus niet over een internet aansluiting.

Zijn er nog clienten die niet fetchen en waar er geen maximale houdbaarheid geld voor de workunits?

(geen eccp, want tegende tijd dat ik flush is de kans heel groot dat het afgelopen is...)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

je kan RC5 random gaan draaien, maar de kans dat dat nog iets oplevert is wel erg klein.. je kan natuurlijk ook een project kiezen en ergens op het werk een proxy installeren en dan vanuit daar fetchen/flushen via cd's ofzo

Verwijderd

Bij Distributed Folding hoef je ook niet te fetchen, maar ik heb geen idee hoe lang de data houdbaar is. Daarnaast wordt de hoeveelheid data ook erg groot na lange tijd sparen. Dus een brander in die pc's is dan wel aan te raden...

Verwijderd

Genome kan trouwens ook die gebruikt een unit waar hij maanden over kan doen. (Hij berekend ze steeds opnieuw)

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 12:59

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Genome@Home
Als je eenmaal een client hebt draaien kan hij met 1 genoom maanden draaien zonder dat de resultaten waardeloos zijn of niet meer geteld worden in de stats.
De resultaten zijn heel eenvoudig te zippen tot zeer klein mailbaar formaat. (1 Mb per maand ongeveer)
De client draait op zowel AMD's als Intels goed (ook P4 en dual procs.)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Verwijderd

En cowtipping weet er alles van, want die gaat nog steeds als een speer bij Genomen :)

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Bij ECCp hoeft er ook niet gefetched te worden! Als het erg leuke pctje zijn kan je bij dit project erg hoog in de dagstats komen...

Offuh... :X

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
My schreef op 22 september 2002 @ 14:18:
Bij ECCp hoeft er ook niet gefetched te worden! Als het erg leuke pctje zijn kan je bij dit project erg hoog in de dagstats komen...

Offuh... :X
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 21:56:
(geen eccp, want tegende tijd dat ik flush is de kans heel groot dat het afgelopen is...)
:X ;)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Pagina: 1