Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Verwijderd
Als je geen spellenman ben, ga dan voor de Matrox G400. Is een heel goed kaartje en kost je rond de fl400,-. Deze heeft trouwens ook nog wat grappige extra's!!
mzzl
mzzl
Creative GeForce Annihilator Pro is perfect voor jouw P3-933. Dacht dat ie rond de 500 gulden lag winkelprijs. Of uiteraard de GeForce MX.
Die-hard Brexiteer
Of doe lekker cheap, een Voodoo3 kost geen drol en geeft toch beetje 3d plezier, je CPU geeft de fps wel een slinger in de goede richting. Da's niet extreem, niet duur en toch lekker gamen.
Verwijderd
neem een Hercules 3d Prophet II mx RETAIL. Die is erg goed te oc-en en heeft 5.5ns geheugen. Ik heb em ook en het draait allemaal erg goed.
Neem niet de oem, want die is -meestal- trager.
ik heb em gekocht bij http://www.comptechworld.nl voor F.448,- incl verzendkosten. das dus goed te betalen.
Neem niet de oem, want die is -meestal- trager.
ik heb em gekocht bij http://www.comptechworld.nl voor F.448,- incl verzendkosten. das dus goed te betalen.
Een tweak vriend had het over de GeForce256.
Er zijn zoveel kaarten dat het een beetje onduidelijk wordt...
Hercules 3d Prophet II mx RETAIL lijkt me wel wat...
Er zijn zoveel kaarten dat het een beetje onduidelijk wordt...
Hercules 3d Prophet II mx RETAIL lijkt me wel wat...
Dat is inderdaad een heel mooi kaartje voor jouw systeempje.
Die-hard Brexiteer
Geforce 2 MX... bv de Hercules 3D Prophet II MX (OEM-versie is f 350,-).
Niet duur, wel snelheid...
De OEM zou in theorie minder overklokbaar moeten zijn vanwege het geheugen, maar in de praktijk is dit weleens anders.
Ik ga 'm ook kopen maar dan voor m'n Celeron 400@450.
Niet duur, wel snelheid...
De OEM zou in theorie minder overklokbaar moeten zijn vanwege het geheugen, maar in de praktijk is dit weleens anders.
Ik ga 'm ook kopen maar dan voor m'n Celeron 400@450.
Wat doe je met je pc?
een beetje gamen een Geforce MX
Veel 2D werk een G400 \ G450
Beide een Ati Radeon, maar die is weer wat duurder.
een beetje gamen een Geforce MX
Veel 2D werk een G400 \ G450
Beide een Ati Radeon, maar die is weer wat duurder.
Ben grafisch vormgever bij een internetbedrijf
- serieus fotoshop-werk
- internetten
- beetje rondkijken in nieuwe spellen
- serieus fotoshop-werk
- internetten
- beetje rondkijken in nieuwe spellen
op een 19" of meer?
dan blijven de Radeon en de G400\G450 over.
Wil je de laatste spellen spelen op een hogere resolutie met alle eyecandy on, dan een Radeon DDR.
dan blijven de Radeon en de G400\G450 over.
Wil je de laatste spellen spelen op een hogere resolutie met alle eyecandy on, dan een Radeon DDR.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 13:46 schreef Canard het volgende:
Ik ga 'm ook kopen maar dan voor m'n Celeron 400@450.[/quote]Wat voor een videokaart heb je nu en kan je als je die nieuwe kaart heb even je 3dmark score opsturen naar imagine@f2s.com pleaze ??? :9~:9~:9~
Ik was zelf ook van plan die kaart aan te schaffen, maar ik weet niet wat voor een 3dmark score ik dan moet verwachten. Ik heb nu 1282 3dmarks met:
celly 300A@466
Voodoo banshee 125/125 ipv. 105/110
128mb pc100 cas 222
b.v.d. Ultra2k
Ik ga 'm ook kopen maar dan voor m'n Celeron 400@450.[/quote]Wat voor een videokaart heb je nu en kan je als je die nieuwe kaart heb even je 3dmark score opsturen naar imagine@f2s.com pleaze ??? :9~:9~:9~
Ik was zelf ook van plan die kaart aan te schaffen, maar ik weet niet wat voor een 3dmark score ik dan moet verwachten. Ik heb nu 1282 3dmarks met:
celly 300A@466
Voodoo banshee 125/125 ipv. 105/110
128mb pc100 cas 222
b.v.d. Ultra2k
ik heb nu een Diamond Viper V550 16MB TNT1...
Ik koop 'm op zijn vroegst in de week na 14 november (want dan ben ik jarig geweest
)
oh ja, zie deze:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/59724
Ik koop 'm op zijn vroegst in de week na 14 november (want dan ben ik jarig geweest
oh ja, zie deze:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/59724
Verwijderd
Ok bedankt ik weet genoeg
. het word waarschijnlijk een geforce 2 mx.
ff vergeten wat voor een score heb je nu, omdat ik toen ik mijn banshee kocht zat te twijfelen tussen de v550 en de banshee (verkeerd gekozen
)
ff vergeten wat voor een score heb je nu, omdat ik toen ik mijn banshee kocht zat te twijfelen tussen de v550 en de banshee (verkeerd gekozen
Neem voor het grafische werk een matrox dual head.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Pagina: 1