To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Is er niets te doen met GroupPolicy op machine-nivo?
Computer confguration > windows setting > startup/shutdown scripts
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Nou ik heb geprobeerd om een RunServices key aan te maken, maar deze negeert hij volledig.
Ik moet het makkelijk kunnen toevoegen, omdat ik dit commando via een distribution package toe wil laten voegen.
Dit hele stomme Del opdrachtje is namelijk de laatste stap in een probleem die ik had met verspreiden van Distribution Packages binnen ons bedrijf, naar pc's die wel of niet op het netwerk aangelogd zijn.
Exacte probleem zal ik hier maar niet uitleggen, want het heeft niet veel met de vraag hier te maken.
Ik moet het makkelijk kunnen toevoegen, omdat ik dit commando via een distribution package toe wil laten voegen.
Dit hele stomme Del opdrachtje is namelijk de laatste stap in een probleem die ik had met verspreiden van Distribution Packages binnen ons bedrijf, naar pc's die wel of niet op het netwerk aangelogd zijn.
Exacte probleem zal ik hier maar niet uitleggen, want het heeft niet veel met de vraag hier te maken.
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 21:37:
Dan moet je ze als system service laten starten.
Hé ja mischien valt daar iets mee te knutselen. effe proberen
BackSlash32 schreef op 21 september 2002 @ 21:38:
Is er niets te doen met GroupPolicy op machine-nivo?