Heb vandaag een Sitecom USB Wireless kit aangeschaft. Ben al sinds 16:00 uur vanmiddag intensief bezig met het werkend te krijgen, maar WinXP loopt gewoonweg vast op beide systemen met een blauw scherm.
Ik heb drivers gedownload voor XP van de site van sitecom, maar krijg ook een driver genaamd NETVUSBA...
maar dit is dus niet de driver van de netwerkadapter...
dan zegt ie dat er geen informatie op de opgegeven lokatie staat.
maar ik blijf, ook na de herinstallatie van de gedownde bestanden, vastlopers krijgen en XP kapt er telkens gewoon mee... soms na 10 sec., soms na 5 min.
Wanneer ik de adapter bij het booten niet aansluit, heb ik geen problemen, behalve een foutmelding dat het apparaat niet aangesloten is...
nu wil ik het toch nog eens met die driver proberen, maar ik heb geen idee waar die driver van kan zijn?
please help mij
Ik heb drivers gedownload voor XP van de site van sitecom, maar krijg ook een driver genaamd NETVUSBA...
maar dit is dus niet de driver van de netwerkadapter...
dan zegt ie dat er geen informatie op de opgegeven lokatie staat.
maar ik blijf, ook na de herinstallatie van de gedownde bestanden, vastlopers krijgen en XP kapt er telkens gewoon mee... soms na 10 sec., soms na 5 min.
Wanneer ik de adapter bij het booten niet aansluit, heb ik geen problemen, behalve een foutmelding dat het apparaat niet aangesloten is...
nu wil ik het toch nog eens met die driver proberen, maar ik heb geen idee waar die driver van kan zijn?
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.