Toon posts:

[DVD] Welke stand-alone heeft shuffle play voor MP3 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De vraag dekt de lading denk ik wel.... na het lezen van vele reviews over stand-alone DVD spelers kom ik steeds dit "euvel" tegen... er is geen shuffle pay functie voor MP3 gebrande cd's.... !

Wie weet een merk + type die dit wel kan of heeft.....

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Ik zou het zo een twee drie niet weten maar wat ik me ook afvraag is; als ik een cd met MP3 gefikt heb en bepaalde dir's heb kan ik die dan gewoon afspelen on zo'n DVD speler ?

Is niet het zelfde als jouw vraag maar lijkt er wel op; over je schijf zoeken.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

iig niet die low budget CAT speler!
wel aparte dirs enzo

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:07

Frits Flits

SOUND! Designer

Hiteker BI-660-E heb het vanmiddag nog gedaan. Werkt leuk.

specs

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Mijn Pioneer DV444 kan schuffelen

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
cybercom kan je mee shuffelen, rv32 van panasonic kan het ook. maar gebruik zelf geen mp3 in dvd speler.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb het net ff geprobeerd. Mijn pioneer dv-454 kan random play doen met mp3 cd's.
Dus zal de pioneer dv-350 het ook kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
....blij te merken dat er toch nog moegelijkheden zij, hoewel waarschijnlijk niet bij erg veel modellen (...als ik tenminste de vele tips en ervaringen over DVD spelers lees...).

Weet iemand misschien ook of er een model van Sony (...past dan bij mij huidge, wat oudere, set...) of Philps is (...TV...) wat tevens een goede kwaliteit in beeld en geluid geeft ?

(... alle andere modellen blijven natuurlijk ook welkom.... is ook prettig voor al die andere dolende tweakers met dit probleem ;) ...)

Verwijderd

Topicstarter
.... en dit is dan de gehele oogst.... :'( ...'t zal toch niet ? Want dan wordt het zoeken er idd niet makkelijker op (en blijft het nog wel aardig betaalbaar dan en een goede kwaliteit in beeld en geluid ?).

Ik hoop op meer.... O-)

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik zou zeggen kijk op www.areadvd.com, bij de bespreking van dvd-spelers vermelden ze het daar meestal wel als de speler een shuffle/random functie heeft voor mp3.

Verwijderd

Pioneer DVD spelers kunnen het :*) Ik heb er hier eentje staan. Echt wel goed dingetje

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 09:07:
Pioneer DVD spelers kunnen het :*) Ik heb er hier eentje staan. Echt wel goed dingetje
.... juist... en welke van Pioneer heb je ? :*)

Verwijderd

Topicstarter
Oscar28 schreef op 26 september 2002 @ 09:06:
Ik zou zeggen kijk op www.areadvd.com, bij de bespreking van dvd-spelers vermelden ze het daar meestal wel als de speler een shuffle/random functie heeft voor mp3.
Is op zich geen verkeerde tip, helaas alles in het Duits wat niet zo lekker wegleest als in het Engels (maar ik zal proberen mij er doorheen te zwoegen...).

Ik hoopte juist via deze weg "effe snel" wat info te krijgen, omdat de ervaringen van gebruikers vaak meer vertellen als een review....

Verwijderd

Mijn Onkyo DV-S555 shuffeld prima, maar dies vrij pittig qua prijs

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 21:33:
Mijn Onkyo DV-S555 shuffeld prima, maar dies vrij pittig qua prijs
Komt er ook goed uit met zijn geluid en beeld lees ik her en der.... en idd, shuffelt ook goed.
Prijs.. oef.... vanaf ongeveer 500 euro.... is tikkie pittig (maar dan heb je ook wat...).

• masaman
  • Niet online
Philips 612 kan MP3's niet shuffelen, wel afspelen.

Verwijderd

Topicstarter
masaman schreef op 27 september 2002 @ 09:20:
Philips 612 kan MP3's niet shuffelen, wel afspelen.
... ik las ergens dat geen enkele Philips kon "shuffelen"... (aldus een medewerkster van de helpdesk in dat artkel...).

• OJ_Simpson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-12-2023
Die Onkyo is een fantastisch apparaat. Ik ben ook een trotse bezitter :)

Kijk ook eens op www.kieskeurig.nl Daar staan ook reviews van apparaten die mensen al thuis hebben staan. Wel zo handig als je een bepaalde speler op het oog hebt en ervaringen van andere gebruikers op prijs stelt

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Je moet de reviews op kieskeurig wel met een korreltje zout nemen. Bijna iedereen vind dat ze zelf een fantastisch apparaat hebben die geen gebreken kent. Kijk maar eens naar de hoge cijfers die gegeven worden...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 22:16:
[...]

Komt er ook goed uit met zijn geluid en beeld lees ik her en der.... en idd, shuffelt ook goed.
Prijs.. oef.... vanaf ongeveer 500 euro.... is tikkie pittig (maar dan heb je ook wat...).
Dat ding is echt super, alhoewel een Pioneer ook zeker geen slechte keus is. Maar beeld is wat beter, minder vlekken e.d., en de algehele kwaliteit is iets beter, tis allemaal iets degelijker NOFI!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:25

Exirion

Gadgetfetisjist

Oscar28 schreef op 27 september 2002 @ 11:04:
Je moet de reviews op kieskeurig wel met een korreltje zout nemen. Bijna iedereen vind dat ze zelf een fantastisch apparaat hebben die geen gebreken kent. Kijk maar eens naar de hoge cijfers die gegeven worden...
Kieskeurig is compleet waardeloos wmb. Allemaal a-technische figuren die hun eigen aanschaf geweldig goed vinden. Daar moet je dus echt niet op af gaan :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ik heb gewoon tijd lang rondgekeken naar wat ik het mooiste vond in mn budget, en mn onkyo kwam er gewoon heel goed uit. Maar je hoort mij niet roepen koop geen pioneer of wat dan ook. Blijf alleen weg van Yamakawa e.d. Als je beetje kwaliteit wilt moet je gewoon wat meer uitgeven, aan een fatsoenlijke spelers (HK 1000serie, pioneer 444, Onkyo 555, denon, alleen marantz kan ik niet echt aanraden. beetje slechte scheidingsfilters....)

Verwijderd

Topicstarter
Heb een DVD forum gevonden; http://www.dvdforum.nl/cg...n=intro&BypassCookie=true .... zal daar ook es rondneuzen.

Wat www.kieskeurig.nl aangaat.... daar wordt ook regelmatig de vraag van shuffle gesteld, en het antwoord staat er niet altijd bij (... dus kom je uit bij het vertrouwde Tweakers ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Nog een mogelijke kandidaat gevonden: Panasonic RV32.
Krijgt een bijzonder goede review op http://www.areadvd.de/ind...e/cyberhomechdvd505.shtml.

Iemand een mening over dit ding ?
Pagina: 1