Toon posts:

[WinXP]kom niet aan mijn bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 HD's in mijn computer en op alle 2 had ik XP staan maar op 1 heb ik het weggehaald behalve de map documents en settings.
Dus ik kan niet meer die windows XP in.
Ik kan nu nog wel de map documents en settings in maar de onderliggende mappen kom ik niet meer in vanwege een beveiliging.
Kan iemand me helpen want op tweakers is nooit echt een andwoord gegeven. Want ik ben in deep trouble als ik die bestanden niet meer terug kan krijgen 8)7

Alvast bedankt ...

Verwijderd

Topicstarter
Kan echt niemand mij helpen ?

Verwijderd

als administator moet je toch wel de rechten van die map kunnen verwijderen.
Probleem heb ik ook weleens gehad.

Verwijderd

Kan je niet helpen, seems to be a stupido action. :S

Verwijderd

Topicstarter
Nee die windows heb ik ervanaf gepleurt. Maar vanaf die andere windows XP wil ik aan de bestanden komen maar dan zegt hij die zijn beveiligd :(

Verwijderd

Wilde gok:
Mischien WinXP er opnieuw opzetten en dan als administrator inloggen.
Je moet in ieder geval wel administrator zijn om overal bij te kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik ook op die andere windows maar dan kan ik nog niet aan die bestanden wat op die andere schijv staan. Ze staan gemarkt als alleen lezen dat kan ik er ook niet vanaf halen. En ik kan ze nog nieteens lezen ik kom de mpa niet in :S

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ten eerste: niet zo snel kicken, je wordt vanzelf wel geholpen. Wacht voortaan >= 24 uur.

Ten tweede is dit echt op te zoeken. Zoek op NTFS rechten, take ownership of encryptie, afhankelijk van wat je allemaal gedaan hebt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.