Toon posts:

Geen beeld met andere videokaart.

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude pentium 166mmx en er zat een 2mb videokaartje in. Nu heb ik een 8mb Trident blade pci. Als ik die erin prik heb ik geen beeld het beeldscherm zegt dan dat hij geen signaal krijgt net als je alleen het beeldscherm aanzet en de comp niet. Hoe krijg ik hem geïnstalleerd.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zitten de kabels goed? Piept de pc niet (zo nee, doe er dan helemaal geen vga kaart in en kijk of hij dan wel piept). Als je beide keren (dus zowel met die 8 MB kaart als zonder kaart hetzelfde hoort is het waarschijnlijk toch een kapotte videokaart. Als je het helemaal zeker wil weten kan je em dan ook nog in een ander systeem testen :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij piept met en zonder videokaart! Dus hij is naar de donder. Hefaistos heeft me dus opgelicht!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
hohohooo even rustig doe even de andere 3d kkaart er terug in n kijk dan wat er gebeurt.
gebeurt er helemaal niks terwijl de andere het vlekkeloos doet neem contact op met die gast en regel het even tweaker onder tweaker

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 19:14:
Hij piept met en zonder videokaart! Dus hij is naar de donder. Hefaistos heeft me dus opgelicht!
Pardon :(

In het ergste geval is hier de kaart dood, maar dat Hefaistos je dan opgelicht zou hebben... :X

Wat dacht je van:
- hij wist misschien zelf niet of het werkte
- het is in de verzending kapot gegaan
- als jouw tact met dingen in de PC installeren even groot is als in deze post heb jij het misschien wel zelf met een flinke lading ESD opgeblazen

Allemaal mogelijkheden dus waarbij je NIET opgelicht bent. Dus probeer dat kreng ff in wat andere slots en controleer dat er geen compatibility issues met jouw chipset zijn (lijkt me sterk, maar je weet maar nooit) en als dat allemaal niet helpt, neem dan met Hefaistos contact op en regel samen iets :)

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
nee sorry dat neem ik dan terug maar hij werkt dan niet dus ik neem even contact op met diegene want met die 2mb doet hij het perfect.

Verwijderd

Regel het even met Hefaistos.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.