Sinds ik mijn Soundblaster Audigy heb, heb ik soms last van krakende boxen
Met mijn Soundblaster Live 5.1 had ik dat nooit.
Ik merkte dat voor het eerst, toen ik bij surround mixer een test deed om te kijken of uit alle speakers geluid kwam, was op zich best gek, want bij de ene test hoorde ik gekraak uit de center speaker, bij de andere weer uit de rechter speaker, dan weer helemaal niet.
Naja ik had er geen last meer van gehad dus ik dacht ligt aan da proggie, nu ging ik UT2003 Demo spelen, echt top geluid en ineens kraak kraak, en dan weer helemaal niets en dan hoorde ik weer licht gekraak
Wat een overeenkomst is, dat in de test 5.1 geluid gebruikt wordt, en in UT2003 ook.
Specs die maybe belangrijk zijn maar niet in mijn sig staan:
Soundblaster Audigy
Creative DTT 2200 <--- Dit zijn dus mijn geluidsspeakers
Win2k Pro SP2
Directx 8.1
Ik heb de gewone standaard geluiddrivers geinstalleerd.
Is mijn kaart stuk
??
Ik merkte dat voor het eerst, toen ik bij surround mixer een test deed om te kijken of uit alle speakers geluid kwam, was op zich best gek, want bij de ene test hoorde ik gekraak uit de center speaker, bij de andere weer uit de rechter speaker, dan weer helemaal niet.
Naja ik had er geen last meer van gehad dus ik dacht ligt aan da proggie, nu ging ik UT2003 Demo spelen, echt top geluid en ineens kraak kraak, en dan weer helemaal niets en dan hoorde ik weer licht gekraak
Wat een overeenkomst is, dat in de test 5.1 geluid gebruikt wordt, en in UT2003 ook.
Specs die maybe belangrijk zijn maar niet in mijn sig staan:
Soundblaster Audigy
Creative DTT 2200 <--- Dit zijn dus mijn geluidsspeakers
Win2k Pro SP2
Directx 8.1
Ik heb de gewone standaard geluiddrivers geinstalleerd.
Is mijn kaart stuk