Even je vragen beantwoorden, voor een volledige review kan je hier zijn
http://pocketpc-club.nl/reviews.php?action=1&id=99
Echter, sommige dingen die niet daar beschreven/outdated zijn:
IK heb dus de TT-beneluxsoftware icm de Haicom GPSmuis en een Ipaq3850.
De nauwkeurigheid is zeer acceptabel. Ik zeg niet goed, maar acceptabel. Je hebt wel 1 a 2 meter verschil, maar deze is bijna nooit te merken.
Enkel bij zeer ingewikkelde instructies kan dit wel wat irritant zijn. Denk aan rotondes en zo. Gelukkig krijg je ruim van tevoren al instructies hoe je moet rijden, dus zelf een beetje opletten.
Het GPSje heeft wel even tijd nodig om te fixen. Een cold fix duurt ongeveer 1,5 minuut. Daarom sluit ik het aan voordat ik radiofrontje in de radio propt, veiligheidsgordels omdoet, PDA aansluit, Navigator opstart, etc. Tegen de tijd dat TT-nav is opgestart is er al een fix en kan ik wegrijden.
Onder tunnels heb je uiteraard geen ontvangst. Met versie 1.21 of lager krijg je dan "GPS onbetrouwbaar" op je beeldscherm.
Als je de nieuwere versies TT-nav (GRATIS updates) + GPS-driver gebruikt, dan wordt het helemaal mooi! Dan gaat TT-nav nog even dmv je laatste snelheid berekenen waar je bent, als je dan binnen +/- 30 seconden uit de tunnel bent merk je niet eens dat je even geen GPS-fix had!!!
Echter, als je meer dan 30 secs in een tunnel zit, krijg je alsnog een onbetrouwbare melding. Maar uit de tunnel heb je binnnen een paar seconden weer een nieuwe fix.
Rerouting gaat ZEER snel. Zeker met de nieuwe versies. Voor een route van ongeveer 10kilometer door de stad heen, kost rerouting minder dan 2 seconden.
Even eten, straks weer verder.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp