Toon posts:

videobewerkings vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een panasonic NV-GS1 digitale camcorder gekocht en nu heb ik een paar vragen.
Ik heb via de search al heel wat gevonden, maar heb toch nog wat vragen over.
Ik ben op zoek naar een moederbord socket A, 166 fsb, firewire, usb 2.0,ATA133 en 6 kanaals geluid. Is het dan ook beter om raid te nemen of maakt dat niet veel uit? Er komt ook een dvd brander in om de video op te zetten. Kan ik dan ook het geluid van de video in dolby surround er op zetten of kan ik alleen stereo krijgen.
Moet ik als ik de video via firewire op de computer zet, moet ik hem dan ook omzetten naar mpeg2 en kan ik dat beter doen via een mpegkaart of software.
Maakt het dan ook nog uit of ik een dual mobo neem en amd of P4?
Heb er totaal nog geen ervaring mee, dus als ik nog wat vergeten ben hoor ik het graag.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja je bent vergeten dat bijna al je vragen (p4/amd, mpegkaart/software, dolby surround/stereo. welk moederbord) hier op het forum vallen onder "lees eens in de faq wat dpl is, en zoek zelf een moederbord uit en ga die reviews lezen...

Of het beter is om raid te nemen.. wat denk je zelf.. We zijn hier toch op tweakers.net? Als je echt dit soort dingen niet zelf uit kan/wil zoeken dan zit je misschien op het verkeerde forum...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.