Ik heb zojuist bij m'n vriendin 256mb extra in de pc gestoken.. 't is een p3 866mhz met 128mb en dat is net wat te weinig voor Windows XP, vandaar die extra 256mb.. De computer starte gewoon goed op (sneller) en alles werkte beter, dus ik was blij dat 't allemaal werkte.. maar nadat ik de pc opnieuw opgestart had deed hij ineens heel vreemd.. hij bleef hangen bij het user afmelden of wisselen en hij starte een heleboel programma's niet meer op, wanneer ik er op klikte? Ineens wilde internet ook niet meer werken, totaal geen verbinding meer.. Dus ik die 256mb module er weer uitgehaald en opnieuw aangezet, maar dezelfde problemen blijf ik houden!
Heeft iemand dit ook weleens gehad en wat heb je er toen aan gedaan?
geheugen is waarschijlijk stuk, ga maar terug naar de winkel en ruil em om!
Verwijderd
Zoals "harryslinger" zal het geheugen niet goed werken. Dit kan verschillende redenen hebben. Is het een noname geheugen dan kan het b.v. niet goed moet het mobo werken of het kan kapot zijn. Probeer eens het volgende om meer duidelijkheid te krijgen:
1 Wissel de geheugens om waar eerst de 128 zat nu de 256 en andersom
2 probeer eens alleen 256 erin te doen
1 Wissel de geheugens om waar eerst de 128 zat nu de 256 en andersom
2 probeer eens alleen 256 erin te doen
Ik kan 3 dingen bedenken die nog niet gezegd zijn.
1. Geheugen te hard erin gedrukt waardoor moederbord beschadigt is.
2. Statische electriciteit.
3. Mischien heb je iets in windows veranderd
1. Geheugen te hard erin gedrukt waardoor moederbord beschadigt is.
2. Statische electriciteit.
3. Mischien heb je iets in windows veranderd
Ik zou toch ook voor alle zekerheid met al het geheugen erin (128 + 256) een clean-install doen. Dus alles formatteren en er opnieuw opzetten. Misschien is het dan opgelost.
Anders probeer je eens een andere Windhoos.
Meteen terughollen naar de winkel is nl. niet altijd de beste oplossing.
Anders probeer je eens een andere Windhoos.
Meteen terughollen naar de winkel is nl. niet altijd de beste oplossing.