• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 16:14

G3kko0

Why so serious???

Topicstarter
Ik heb vandaag een coolpix 880 gekocht en ik heb net effe 2 foto's genomen om te testen, maar nu wil ik het programma om mijn foto's te bekijken installeren (nikon view) en dan geeft ie aan dat het programma niet voldoet aan de windows xp logo test. Als ik verder installeer zou het kunnen dat mijn systeem instabiel kan worden nu of in de toekomst. Mijn vraag is dus: kan ik het programma installeren zonder dat er problemen onstaan rond mijn systeem??

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ja kan je gewoon installleren dat geeft xp bij heel veel dingen aan het maakt echt niets uit

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Topicstarter
PilatuSSS schreef op 21 september 2002 @ 16:35:
ja kan je gewoon installleren dat geeft xp bij heel veel dingen aan het maakt echt niets uit
Bedankt!! :) Is voor mij de eerste keer dat ik sowieso met een digicam werk dus ja wil wel dat alles goed gaat zonder problemen!! ;)

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Topicstarter
Hoe zit het eigenlijk met de batterij??Kan ik deze opladen of moet ik daarvoor nog een andere batterij voor aanschaffen met oplader..?

• blade181
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2025

blade181

Cra-cra-cracker?

Ik heb ook een coolpix 880 en nikon v 3.11...werkt goed..
onder XP...:)

Another white boy in this movie? Damn!

• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:11
880 in nederland krijg je geloof ik niet standaard met oplaadbare batterij

en als je wel een oplaadbare batterij hebt dan zit er ook wel een oplader bij

edit: Nikon view 5 werkt iig zonder problemen op XP

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Frodo19 schreef op 21 september 2002 @ 16:40:
Hoe zit het eigenlijk met de batterij??Kan ik deze opladen of moet ik daarvoor nog een andere batterij voor aanschaffen met oplader..?
Lees de handleiding, of lees wat er op de batterij staat |:(

Windows XP kan op ieder moment in de toekomst instabiel raken, ongeacht wat je er mee doet...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1