Toon posts:

Gasteboek

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op internet een gastenboek gevonden maar nu krijg ik deze niet aan de praat hij pakt de html pagina's wel maar zo gauw ik iets wil toevoegen krijg ik

gastenboek\guestbook.cgi' script produced no output

Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen hij komt van deze site

www.hcscripts.com

Verwijderd

laat eens een stukje script zien (dus waar het misgaat)...

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Hmmm... welkom in P&W! ( wilde net welkom op GoT gaan typen, maar dat is niet terecht zie ik). :o

Welkom in P&W -> Quickstart om snel aan de slag te kunnen al gelezen?

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik krijg dus gewoon mijn html pagina met naam : email en bericht mara klik ik dan op plaatsen dan krijg ik dus een wit scherm met gastenboek\guestbook.cgi' script produced no output

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
hmz. heb je het wel op een server staan? anders moet je eens wat tutorials uit de faq lezen...

Verwijderd

Topicstarter
ja heb hem wel op server heb al geprobeerd in de FAQ te vinden maar geen resultaat. Ik dahct zelf dat het aan de schrijrechten lag deze heb ik aangepast maar nog steeds niks

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

...en op wat voor server staat het ding? Je kunt niet zomaar vanaf elke server cgi-scripts draaien, en veel providers staan maar een beperkt aantal voorgedefinieerde scripts toe...

edit:
dit is inderdaad niet relevant hier. Gelukkig :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
Draait op vevida die ondersteunen wel CGI stukje van hun site:

Alle delen van uw site hebben standaard de rechten om scripts uit te voeren, dit geldt ook voor Perl scripts. Deze moeten eindigen op .pl of .cgi. U kunt gratis beschikken over een cgi-bin, zodat u ook executables op uw site kunt gebruiken. U dient hiervoor wel de broncode van uw executable ter inzage te geven.

Het path naar de perl executable is c:/perl/bin. Standaard wordt de Perl ISAPI dll gebruikt, dus dit stuk informatie is niet noodzakelijk voor scripts.

Dus op zich moet het kunnen toch ?

Verwijderd

je foutmelding in google:
http://www.google.com/sea...roduced+no+output%22+perl

eerste resultaat:
http://support.discusware...esources/errors/spno.html

als dat het niet is valt het daar vast wel te vinden

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-10-2025
Gast heeft slechts één meervoudsvorm, dus met de nieuwste spellingsregels: gastenboek :+

Verwijderd

De-Fault schreef op 21 september 2002 @ 17:52:
Gast heeft slechts één meervoudsvorm, dus met de nieuwste spellingsregels: gastenboek :+
beetje zo'n -wat de mieren doen- detail... heb ik er nog eentje... [cgi] bij je topictitel toevoegen. :)

Verwijderd

Topicstarter
De-Fault I know typ foutje :-)

woeitje bedankt voor de tip ik zal effe gaan zoeken

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:33
GoT is niet de plaats om ondersteuning te vragen voor scripts van 3den.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.