Zo, ik heb me eventjes een PS2 aangeschaft. Ik heb nog een PSX, en ik vroeg me af of de controllers en/of de memory cards uit mn PSX nog werken met PS2...
Verwijderd
De controllers zullen voor beide spellen werken (psx/ps2) werken, en de memory card zal alleen werken om psx spellen te saven.
Ja, nieuwe memory card. En je controllers werken wel, maar vergeet niet dat steeds meer spellen gebruik maken van het analoge karakter van de knoppen op de Dual Shock 2.
Voorbeeld: DTM Race Driver maakt gebruik van X om gas te geven. Hoe harder je X indrukt, hoe meer gas je geeft. Als je DTM met een oude PSX controller speelt, dan is X ook gas geven, maar dan heeft de knop een digitaal karakter: 1 of 0, vol gas of niks. Bij DTM merk je snel dat dat NIET fijn is
Voorbeeld: DTM Race Driver maakt gebruik van X om gas te geven. Hoe harder je X indrukt, hoe meer gas je geeft. Als je DTM met een oude PSX controller speelt, dan is X ook gas geven, maar dan heeft de knop een digitaal karakter: 1 of 0, vol gas of niks. Bij DTM merk je snel dat dat NIET fijn is
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Je moet voor PS2 games een PS2 kaart hebben van rond de 40€
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Bij veel speelgoedwinkels en elektrozaken waar ze ook de PS2 verkopen hebben ze ook de accessoires die je zoekt.R4C00N_SL4Y3R schreef op 21 september 2002 @ 17:11:
Damnz... Waar haal je zoiets?
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Je kunt het ook gewoon ff online bestellen bij bart smith ofsow, zullen ze hem zeker hebben
Pagina: 1