Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Godfather Bodybuilding topic reeks
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Heb je het al in veilige modus geprobeerd?marenk_vos schreef op 21 september 2002 @ 15:55:
Ik heb via het configurtiescherm een scanner toegevoegd. het gaat om een medion lt9891 scanner, dit is een mustek 1200cp en die heb ik dus toegevoegd. Het apparaat werkte echter toen niet goed en dus heb ik de drivers unistalled. Vervolgens stonden deze apparaten nog wel in apparaatbeheer en als ik daar op delete druk geeft hij de melding dat het apparaat niet verwijderd kan worden omdat deze mogelijk nodig is om het systeem op te starten.
Hoe krijg ik deze apparaten verwijderd van het systeem?
Iemand nog 'n idee? Of hoe heb je dit opgelost
Veilige modus gaat niet overigens, dan zegt ie hetzelfde
[ Voor 20% gewijzigd door Wouter! op 03-02-2004 18:12 ]
Wat moet ik zoeken tussen m'n hidden devicesMrJ schreef op 03 februari 2004 @ 21:25:
Add/Remove hardware en dan eens zoeken tussen je 'hidden devices'?
"Verboren apparaten weergeven" staat aangevinkt, maar daar schiet ik m.b.t. dit probleem volgens mij niet veel mee op ...
De twee "Onbekende apparaten" zijn de boosdoeners. Ik heb ze al uitgeschakeld, maar dat maakt allemaal niks uit. Het zijn allebei dezelfde apparaten, ik heb 'r mee zitten kloten dus nu staan 'r twee in. Hij heeft 'm dus überhaupt ook nog helemaal niet herkend als "Mustek 1200CP scanner" of zoiets.
Iemand nog goeie tips?
[edit]
Overigens als ik probeer om de scanner opnieuw te installeren krijg ik gewoon een tweede "Onbekend apparaat" erbij met de melding dat ie 'm niet kan installeren. Die kan ik dan vervolgens ook niet meer wegkrijgen. Als ik de scanner dan afkoppel en de PC opnieuw opstart krijg ik die 2e wel weg ... maar die eerste blijft dus staan met steeds dezelfde melding.
Kan ik geen reg-key aanpassen ofzo zodat ie wel wegwil? Ik weet alleen net effe te weinig van het register om te weten waar ik dat moet zoeken ... niet dat ik helemaal niks van het register snap trouwens!
[ Voor 66% gewijzigd door Wouter! op 08-04-2004 17:02 ]
MrJ schreef op 03 februari 2004 @ 21:25:
Add/Remove hardware en dan eens zoeken tussen je 'hidden devices'?
FON - WiFi for Everyone | Flickr
Als je een `cmd` opstart en dan intikt
set DEVMGR_SHOW_DETAILS=1 start devmgmt.msc
HKEY_DYN_DATA\ConfigManager\Enum
[ Voor 14% gewijzigd door Spider.007 op 08-04-2004 17:13 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Wel kan ik in het apparatenbeheer "Verborgen apparaten weergeven" maar dan kom er een boompje "Opslagvolumes" (daar heb ik dus geen drol aan) bij en een boompje "Stuurprogramma's die niet Plug- and Play-compatible zijn" (daar heb ik wellicht meer aan). Ook staat er wat meer bij "Systeemapparaten" (waar ik wellicht ook wat meer aan heb). Maar ik zou niet weten wat 'r daar fout zit. Ten eerste zitten daar geen conflicten en ten tweede zou ik niet weten waar ik het daar zou moeten zoeken want er zit niets bij wat met deze scanner te maken heeft (volgens mij).
Dat had ik al gedaan ... helpt dus niksdavhor schreef op 08 april 2004 @ 17:08:
Kijk eens bij configuratiescherm --> software. Misschien kan je daar het driver progje deinstalleren.
Uiteraard ...Spider.007 schreef op 08 april 2004 @ 17:11:
Voordat je met je registry gaat spelen zou ik in ieder geval een hele goede backup maken
Euhm ... bedoel je dat er nu een extra tabblad is met "Details" onder eigenschappen (want dat is volgens mij het enige wat me nu opvalt). Daar staat nu: "Apparaatinstantie-id" met waarde "ROOT\IMAGE\0001" ...Als je een `cmd` opstart en dan intiktKun je dan iets vinden onder de geavanceerde eigenschappen van het apparaat?set DEVMGR_SHOW_DETAILS=1 start devmgmt.msc
Nope, parallelIs het trouwens een scsi scanner?
Euhm ... die boom heb ik niet in m'n registeredit:Kijk trouwens in je registry eens onderHKEY_DYN_DATA\ConfigManager\Enum
HKEY_CLASSES_ROOT
HKEY_CURRENT_USER
HKEY_LOCAL_MACHINE
HKEY_USERS
HKEY_CURRENT_CONFIG
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\\[CurrentControlSet|ControlSet001|ControlSet002]\Control\Class\ HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\\[CurrentControlSet|ControlSet001|ControlSet002]\Enum\
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate