Ik ben dus in het bezit van 99 min cdr's van het merk Parrot. En ik heb een Plextor 12x10x32S met de nieuwste firmware. ASPI drivers zijn goed geinstalleerd en Nero 5.5.7.8. Nu wil ik dus een bin/cue schrijven met Nero omdat deze bin 794 mb is.
Ik heb in de expert opties al ingesteld op 99 min overburn en brand met disc-at-once. Nu heb ik de bin/cue ook gecontrolleerd met Binchunker en deze geeft aan dat er geen errors zijn.
Maar ik heb nu al 2 keer de bin/cue gebrand op zo'n 99 min cdr en elke keer loopt de installatie vast. Op mijn Plextor kan je zien of er een CD in zit via een ledje op het frontje. Dit ledje gaat ook uit op een gegeven moment en leest dus helemaal niets meer. In mijn Pioneer 16/40 DVD speler leest ie de CD ook maar tot een bepaald moment. Het is niet elke keer het zelfde punt waar ie vast slaat.
Nu is mijn vraag dus hoe brand ik deze bin/cue wel goed met Nero?
Het is een data compilatie.
Ja ik heb de search al gebruikt.
Voordat iedereen UTFS begint te schreeuwen.
Ik heb in de expert opties al ingesteld op 99 min overburn en brand met disc-at-once. Nu heb ik de bin/cue ook gecontrolleerd met Binchunker en deze geeft aan dat er geen errors zijn.
Maar ik heb nu al 2 keer de bin/cue gebrand op zo'n 99 min cdr en elke keer loopt de installatie vast. Op mijn Plextor kan je zien of er een CD in zit via een ledje op het frontje. Dit ledje gaat ook uit op een gegeven moment en leest dus helemaal niets meer. In mijn Pioneer 16/40 DVD speler leest ie de CD ook maar tot een bepaald moment. Het is niet elke keer het zelfde punt waar ie vast slaat.
Nu is mijn vraag dus hoe brand ik deze bin/cue wel goed met Nero?
Het is een data compilatie.
Ja ik heb de search al gebruikt.
Voordat iedereen UTFS begint te schreeuwen.