Toon posts:

[html/div] div echt verbergen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, allemaal ik heb eindelijk mijn gallerie manager af... jaja :P

maar nu zit ik met een probleem de divs die ik gebruik om mijn galleries te managen zitten hidden, nu is opeens het stuk onder 'de manager' erg lang, dat wil ik weg hebben want dat staat voor geen meter (zie pic)

Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=auChXCAHRbMGX13bBFb4o7kR

het grijze gedeelte onder mijn tabel, dat komt waarschijnlijk omdat het stukje dat je er boven ziet (+ een ander gedeelte dat door klikken op maintaine pictures) zichtbaar wordt er onder in het grijze gedeelte verborgen is...

:'( hoe kom ik daar vanaf? tnx! :)

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
function hideObject(sObjectname)
{
  document.all(sObjectname).style.display = "none" 
}

function showObject(sObjectname)
{
   document.all(sObjectname).style.display = ""
}

Dus geen 'visibility' oid gebruiken.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
zou je mischien wat meer specifieke info kunnen geven?..

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<div id="new" style="visibility:hidden;">new</div>

<div id="div1" style="visibility:hidden;">
    <select name="list1" multiple size="10" style="WIDTH: 200px">
    etc
    </select>
</div>

<div id="div2" style="visibility:hidden;">
<table border="0">
etc etc etc
</table>
</div>

<div id="div1but" style="visibility:hidden;"><input type="submit" name="submit" value="Save">&nbsp;<input type="submit" name="submit" value="Clear"></div>
<div id="div2but" style="visibility:hidden;"><input type="submit" name="submit" value="Add/Save">&nbsp;<input type="submit" name="submit" value="Remove"></div>
<div id="div1title" style="visibility:hidden;"><a href="#" onClick="doChange('div2')">Edit gallery</a></div>
<div id="div2title" style="visibility:hidden;"><a href="#" onClick="doChange('div1')">Maintane pictures</a></div>

dit staat dus hidden :'(

• Ericston
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-08 18:36
Hij is toch duidelijk genoeg? Gebruik display:none, en niet visibility:hidden zegt ie. :)

Verwijderd

Topicstarter
ow, sorry dat vatte ik nie :{ SUPER!!! het werkt! :)

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

nog een kleine opmerking: het is maintain ipv maintane...ik denk ik zeg het even, want het staat zo knullig als je hiermee bij een klant oid aankomt ;)

Verwijderd

Hoewel dit niet je vraag was, toch maar ff een url. Hier laadt je pas DIVS etc. wanneer je ze nodig hebt. Bespaart weer laadtijd.
http://dhtmlnirvana.com/alchemy/externalload.htm

Verwijderd

Topicstarter
ok tnx GraasGast :D ik zal het veranderen :D ennuh hans_knight, tnx 4 the tip ik zal er morgen ff naar kijken.
Pagina: 1