Toon posts:

Sony DAV-s500 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vervelend probleem met mijn s-500(homecinemaset). Er komt geen of nauwelijks geluid uit meer uit mijn linker frontspeaker. Ik dacht eerst dat het aan de speaker of kabel lag, maar dat bleek het niet te zijn. Aangezien de garantie verlopen is, heb ik hem dus maar uit elkaar gehaald. Er zijn een aantal verschillende prinplaatjes te zien, waaronder ook een printplaatje waar de speaker-uitgangen op zitten. Als ik nu dat printplaatje een beetje heen en weer beweeg doet hij het soms wel/niet. Ik dacht dus dat er een breuk was die soms wel en niet contact maakt, maar er is geen breuk te zien aan de onderkant. Verder is er niets vreemds te zien, nix verbrands ofzo. Heeft iemand nog suggesties? of weet iemand misschien welke condensatoren of andere doosjes wel vaker kapot gaan?

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-06 21:02

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

hmmm, ik heb hetzelfde probleem, alleen dan met mijn centerspeaker, ik heb hem gewoon aangesloten tussen de frontspeakers, no problemo

De oplossing is niet altijd de oplossing

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
imthecool1 schreef op 21 september 2002 @ 15:59:
hmmm, ik heb hetzelfde probleem, alleen dan met mijn centerspeaker, ik heb hem gewoon aangesloten tussen de frontspeakers, no problemo
Nee dat schiet op, kun je net zo goed voor 2.0 of 4.0 kiezen............

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Verwijderd

Topicstarter
Een linker frontspeaker kun je idd in geen geval aansluiten op een andere speaker. Ik kan niet eens voor 2.o of 4.0 kiezen, want het linker kanaal is echt een heeel eccentieel kanaal.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu gewoon een houten plug onder het printplaatje geduwd, zodat er een constante spanning op het printplaatje staat. Tot nu toe bevalt het me goed:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 18:38:
[...]

Ik heb nu gewoon een houten plug onder het printplaatje geduwd, zodat er een constante spanning op het printplaatje staat. Tot nu toe bevalt het me goed:)
lekker duidelijk..
Pagina: 1