Divine-Divinety RPG Vragen Topic (veel foto's)

Pagina: 1
Acties:

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:58
Hier het Grote Divine - Divinety Topic .

http://www.divinedivinity.com/english/index1.htm

Hier gelijk even wat INFO over het spel .

Welcome to the world of Divine Divinity

Warrior, Wizard or Survivor? Which fate is yours? It's your decision, one that will influence the gameplay of Divine Divinity - action RPG or classical RPG! In any case, you are the chosen one according to prophecy. As such, only you are able to save the legendary land of Rovellon from submission under the Lord of Chaos. But before you take on the fight against Evil you have to be discovered and blessed as the Divine Savior. And always remember one thing wherever you go: Caution is vital! The apostate magicians must not get hold of you - whatever happens!
Which fate will be your first choice? Warrior, Wizard or Survivor?

Features

Detailed role playing game
A densely populated, versatile and eventful fantasy world
Close to a hundred skills to learn through a new character development system
480 skill levels: 96 skills with 5 levels each
6 classes of characters
An exciting background plot with many strands and sub-quests
More than 100 monsters and creatures with an ingenious AI
More than 150 NPCs with different intelligent patterns of behaviour
A huge world consisting of more than 20,000 screens
A wide range of skills, spells, weapons and equipment
Extensive interaction with items and characters
Simple, intuitive controls even for complex actions
Automatic map and journal
Day and night cycles and weather effects
Additional graphic features for 3D accelerators
NPCs and monsters can group and protect each other
Group AI: battle tactics include ambush, hide, lure, etc.
Reactive AI: game characters react to player characters depending on their behaviour
Dynamic dialogues adapted to the situation and the player's actions
Appearance and animations change with different clothing
Player and NPC parties possible
Numerous power-ups strengthen characters for a short time

System Requirements

Platform PC: Microsoft Windows 95/ 98 / 2000/ ME/ XP
CPU: Pentium II 233MHz or better, 64 MB Ram
Video Card: DirectX 8.0 Compatible, 8 MB Min. , 800 x 600 Minimum Resolution
Soundcard: 100% Direct Sound Compatible
CD Rom: 4xSpeed or faster
Hard Drive: 2.5 GB of free disk space [/b]

Hier wat screenshot van mij van het spel .....

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DD00MENU.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DD02.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DD03.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DD01.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DD04.jpg[/img]

Ook die belgen hebben hun manier ook van COPY beveiliging :)

lees regel laatste foto

Hier nog even 1 FOTO van je KILL lijst (dus er wordt nog netjes bij gehouden hoe veel je er uitmoord :P

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DD00KILSMAP.jpg[/img]

ZO dit was het begin ......

Kom maar op met de vragen , spoilers en andere dingen over het spel ...

ZO lang het maar volgens het FAQ van GoT gaat :)

Officiële website
Demo
Intro filmpje
Trailer

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2002 22:17 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Hmm, wat moet ik me er nu psies bij voorstellen? Hack n Slash, diablo style, of toch meer RPG?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

Ertussen in eigenlijk, diablo met een diepere verhaal lijn. Wel veel hack en slash maar toch ook een redelijk verhaal. Ik ben inmiddels level 20 en heb nog steeds heel veel quests openstaan. De wereld is gigantisch groot.

Tip:
Je kunt het spel in hogere resoluties spelen dan 1024x768, even in de config.div de waardes met de hand aanpassen. Bij mij had dit tot resultaat dat ik veel vage crashes kreeg en dus gewoon weer op 1024x768 speel.

• ravw
Zo hier gelijk weer eens wat screens van mijn CHAR LV7

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DD05.jpg[/img]

ZO hier ben ik even aan het rondneuzen voor GOODSTUFF :)

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DD06.jpg[/img]

ZO hier even een paar flesjes gevonden voor mana en healing :) en DIV andere potjes

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DD07.jpg[/img]

EN dan hier even een WILDZWIJN aan stukken geslagen :)

Let even op de mooie weer spiegeling in de plassen :P

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-11 17:18

Bloodclot

Jawier!

Blackhole schreef op 21 september 2002 een goede inleiding van een leuk spelleke
netjes

Ik zal de demo ook 's ff spelen.
Enum.. multiplayer? (jadus) heb je het al geprobeerd?

hoeveel max players??

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

DarkX schreef op 21 september 2002 @ 16:06:
Hmm, wat moet ik me er nu psies bij voorstellen? Hack n Slash, diablo style, of toch meer RPG?
DarkX, beantwoorde die screenshot waarin een kill-list werd bijgehouden niet je vraag? :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:39
Je SCHREEUWT te veel...
Mensen zien het ook wel als je het gewoon typt ;)

The devil is in the details.

• ravw
MaRc0 schreef op 21 september 2002 @ 20:57:
Je SCHREEUWT te veel...
Mensen zien het ook wel als je het gewoon typt ;)
Schreeuwen was toch met grote letters :)

dik gedrukt betekend alleen zo iets van (hier leg ik de nadruk op)

• DarkX

DarkX

Ik?

Lord Daemon schreef op 21 september 2002 @ 20:15:

[...]
DarkX, beantwoorde die screenshot waarin een kill-list werd bijgehouden niet je vraag? :)
Erhm... nee?

In Baldur's Gate kon je ook zien wat je beste kill was, maar dat vond ik wel een rpg. Okay, het geeft een vermoeden, maar ik ben nu eenmaal niet iemand die op vooroordelen afgaat. Ik had van een w&l-er meer verwacht >:)

• Hahn
Blackhole schreef op 21 september 2002 @ 20:58:
[...]

Schreeuwen was toch met grote letters :)

dik gedrukt betekend alleen zo iets van (hier leg ik de nadruk op)
Hoofdletters worden meestal gezien als schreeuwen ;)

• ravw
Hier weer wat foto's en een paar vragen :)

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DD08.jpg[/img]

Hier is een KAART van het gebeid waar ik zich nu in bevind :)

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DD09.jpg[/img]

OEPS de ORCen hadden weer eens HONGER :P

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DD10.jpg[/img]

"OLD MAC DONALD HAS A FARM ....... "

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DD11.jpg[/img]

Oeps voortaan maar even wat liever wezen tegen die gasten :+

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DD12.jpg[/img]

Zo dan is hier de Eerste vraag :(

Hoe krijg ik dat hek open ?

Vraag 2 waar in de buurt van die laaste foto kan ik een CHAR die dingen maakt of wapens kan leveren?

Verwijderd

is dat sp of mp :S

• ravw
SP :) en er zit geen MP bij .. misschien ooit nog eens een pach of zo maar nu nog niet .

Verwijderd

ach jammer ;(

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
goed kwaliteitsspel
word te weinig aandacht aan besteed imo, zuig hypeshit zoals 2k3 en warcraft3 stelen de show weer..

• ravw
VeldKoe schreef op 21 september 2002 @ 23:19:
goed kwaliteitsspel
word te weinig aandacht aan besteed imo, zuig hypeshit zoals 2k3 en warcraft3 stelen de show weer..
JA dat zeker ik vind hem op veel punten beter dan D2 .

Ook al omdat hier een beter verhaal in zit en ook de NPC zijn hier gewoon even wat moeilijker te verslaan dan in D2

En ze werken ook heel goed samen als het moet .....

Maar het is echt een pracht spel .
En dan maar te bedenken dat het uit Belgie komt.

Dus mag het van mij ook al meer in de pic komen omdat het bijna van eigen bodem komt .

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

VeldKoe schreef op 21 september 2002 @ 23:19:
goed kwaliteitsspel
Wat is er mis met Warcraft III?

• ravw
Apocrypha schreef op 21 september 2002 @ 23:27:
[...]

NIets maar hij zegt alleen maar dat er gewoon alleen maar aandacht besteed wordt aan spellen die toch al naam hebben .

en dat eigelijk derest van de GAMEs vergeten wordt ..

En dat DIT spel best veel meer aandacht mag hebben in de media .

Want dit kan wel gerekend worden als een van de beste RPG/H&S van dit jaar ..
samen met NWN

• Hahn
Apocrypha schreef op 21 september 2002 @ 23:27:
[...]

Hij zegt niet dat daar wat mis mee is, maar dat dat gehyp zuigt :)

offtopic:
Te laat :(

Verwijderd

Blackhole om even op je vragen terug te komen, die map die je laat zien van de teleporters is leuk want dat is de wereld. Volgens mij is die kaart in 2 of 3 zones verdeeld om in te spelen (maps dus).
Dat hek heb ik op level 21 ook nog niet open. Het verhaal is ook niet echt lineair je kunt eerst alle quests rechtsboven op de kaart doen en dan linksonder... maakt niet uit de grote verhaallijn loopt toch wel door.
In "arts magica" een stadje rechtsboven is een merchants quarter waar wat spullen te koop worden aangeboden maar het meeste van mijn wapenuitrusting is gevonden bij puur toeval. 1 op de 100-200 monsters laat wel eens wat leuks vallen. Ook heb ik moet ik helaas bekennen wat spul gestolen uit huisjes ... vooral die dwarfs hadden leuk spul liggen.

Vraag :
Ik moest van captain mithox een karavaan opblazen...eitje tuurlijk (NOT) maar gedaan en nu kom ik terug met een horde orcs achter me aan met rennen en killen allemaal gedood maar nu is captain mithox dood....is dat een serieus probleem of niet want generaal arthics ofzo refereert aan hem?.... erg lastig dus...

TIP:
Leg een van je teleporters neer bij die gast in het eerste dorp die insane was... neem de andere mee kun je altijd snel naar hem ... optie 2 van hem healt je gratis...en als nederlanders staat gratis ons wel aan natuurlijk.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Blackhole schreef op 21 september 2002 @ 23:31:
[...]

NIets maar hij zegt alleen maar dat er gewoon alleen maar aandacht besteed wordt aan spellen die toch al naam hebben .

en dat eigelijk derest van de GAMEs vergeten wordt ..

En dat DIT spel best veel meer aandacht mag hebben in de media .

Want dit kan wel gerekend worden als een van de beste RPG/H&S van dit jaar ..
samen met NWN
Ik had Veldkoe's bericht gequote, niet de jouwe ;). Veldkoe zegt dat Warcraft III zuigt. Dus ik vraag aan HEM wat er mis mee is.

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Apocrypha schreef op 22 september 2002 @ 10:30:
[...]

Ik had Veldkoe's bericht gequote, niet de jouwe ;). Veldkoe zegt dat Warcraft III zuigt. Dus ik vraag aan HEM wat er mis mee is.
wat hij zei komt overeen met wat ik wou antwoorden :)

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmm, heb een uurtje met de demo gepield maar von het niet echt een speelbaar spel :/

Verwijderd

Zo, net 4 uur lopen spelen of zo :D Leuk spel zeg :) Loopt niet helemaaal soepel op m'n p3 500 maar tis te doen, en makkelijk is ie zeker niet.. eindelijk weer eens een spel dat me voor langere tijd gaat boeien :)

Verwijderd

Kan dit spel ook op een hogere resolutie ? :) (diablo 2 kon maar op 640*480) :(\

-gevonden- :X

What resolutions are available in « Divine Divinity » ?
Divine Divinity supports resolutions from 640x480 up to 1024x768.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Vind de mannetje er een beetje gaar uitzien :D of moet ik dat bewegend zien?

There is no art to find the minds construction in the face

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11 16:14

Willybubba

Nut up or shut up.

In beweging is het al een stuk beter. Nog steeds een beetje vreemd, maar toch. Lekker Old School.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Hij kan op iedere resolutie die je maar wil. In de installatie-dir van DD staat een config.div bestand, open dit met notepad ofzo en daar zie je de huidige resolutie op 2 regels staan. Een regel hori een regel verti. Verander dit naar wat je wil, 1600x1200 speelt ie goed maar valt niet alles meer te lezen.
Het kan ook zijn dat de game gaat crashen on bepaalde omstandigheden, maar ik zou zeggen probeer het uit.

Je mannetje ziet er gaar uit omdat je spullen nog gaar zijn. Hoe meer en hoe mooiere spullen je vind en aantrekt hoe beter hij eruit zal gaan zien.

Spel is een absolute topper, ik heb momenteel alleen niet al te veel tijd om te spelen maar ben toch al level 21.
Het blijft boeien so far.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11 16:14

Willybubba

Nut up or shut up.

Helemaal mee eens. Gister gekocht na de demo gespeeld te hebben. Dit spel verdient het om goed te verkopen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Hahn
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 13:07:
Kan dit spel ook op een hogere resolutie ? :) (diablo 2 kon maar op 640*480) :(\

-gevonden- :X

What resolutions are available in « Divine Divinity » ?
Divine Divinity supports resolutions from 640x480 up to 1024x768.
Hé, dat is mooi om te weten :)

Verwijderd

Ben nou level 26 ofzo maar kan nog steeds niet mijn spullen enchanten? :?
iemand misschien een idee hoe dit moet? spel is zeker verslavend!!! :9~

Verwijderd

als ik het zo bekijk vind ik het wel een heel erg "donker" spel
ik hou daar niet van, word er misselijk van ook
dus deze sla ik over

Verwijderd

gamma hoger B) :+
Ik zal hem morgen maar eens instaleren :)

en heb ook wat topics doorgelezen op hun forum :) ... en heel maybe komt er een uitbreiding die multiplayer support :)

-edit-
enne... marco, dit draait mischien ook wel op jou PC :o

Verwijderd

Oke gister nog ff gespeeld, ben nou level 29 maar uhh heeft iemand al iets kunnen enchanten, want ik heb die ballen wel, en telkens als ik ergens op leg zegt ie "cannot enchant this item". ikke niet snappe doene :? ik hoor vanzelf wel hoop ik. :*)

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-10 18:11
hhmm, heb hem ook geinstalleerd staan, vind het tot nu toe niet geweldig, misschien ben ik verwend, maar ik vind NWN gewoon vele malen beter.

Maar ik geef het nog niet op ;) Ik ga hem spelen en er dan ff wat tijd in steken, misschien leer ik hem nog te waarderen.

De graphics bevallen me ook niet echt, maar dat is niet het belangrijskte van een spel, dat is voor mij(en vele anderen) altijd nog de gameplay.
Pagina: 1