naah, goed, 'WHAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAA' is niet zo intelligent, maar je kan dit toch gewoon ongemod laten
beetje vreemd eerlijk gezegd
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Maar goed. Accepteren en handelen.
je kan supergoedkoop posts scoren omdat niemand die dingen gaat checken...
En anders gewoon naar de kwaliteit van de reacties modden, die kunnen ook nogal verschillen. Bijvoorbeeld:
http://tweakers.net/react...n=Posting&ParentID=604680 is natuurlijk duidelijk -1
http://tweakers.net/react...n=Posting&ParentID=604705 ook imo
http://tweakers.net/react...n=Posting&ParentID=604693 ...
http://tweakers.net/react...n=Posting&ParentID=604554
http://tweakers.net/react...n=Posting&ParentID=604654 kunnen echter wat mij betreft wel op +1, +2 komen te staan. Het onzin-niveau (want dat is het eigenlijk allemaal wel een beetje) ligt niet zo hoog als in voorgaande reacties.
Misschien kan Femme onder de gebruikelijke modqueue nog een klein tabelletje bouwen met de laatste ongemode reacties in het TweakersCu2 systeem.
[ Voor 0% gewijzigd door El Jefe op 21-09-2002 14:56 . Reden: [/i] ]
Dat kun je ook wel verwachten, in het begin. Ik weet niet, maar je kunt moeilijk diepgaande discussies gaan verwachten
verder boeit die -1 me niet ofzo... ik zit echt niet op t.net om veel punten te scoren (wil ook niet zeggen dat ik overal maar raak reageer, ik reageer bijna nooit, kom er ook niet vaak, maar áls ik reageer op het nieuws dan is dat vaak wel gewoon zinnig).
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik hoop dat de reacties niet meetellen voor het karma protocol, anders krijg je daar weer van die karmajagertjes en het daaropvolgende geschreeuw over karmavervalsing en zo.

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik zet ze nu standaard op 1, maar dat klopt eigenlijk ook niet helemaal.
Verwijderd
Er zijn meer dan 71.050 geregistreerde gebruikers en op elk van die gebruikers' profielen kan worden gereageerd. Als dat eenmaal losbarst is het toch niet meer bij to houden? Nog afgezien van het feit dat een reactie daar niet veel waarde kan hebben voor de normale T.net bezoeker....
Wat mij betreft mogen ze allemaal op 0 zodat er geen puntjes aan over worden gehouden...
Dat kan Femme waarschijnlijk het best zeggen, maar ik denk dat het gewoon moeilijk te programmeren is. Alle reacties zijn in principe modbaar, om daar iets aan te veranderen moet je iets aan de software toevoegen. Dat zal wel te veel werk zijn voor die paar keer dat het nuttig is.bazs2000 schreef op 21 september 2002 @ 15:13:
Ik vraag mij ook af waarom die brichtjes te modden zijn, want het is nu wel heel erg makkelijk om punten te vergaren, en dat kan nooit de bedoeling geweest zijn. Ik zie liever een optie dat je zelf berichten kunt verwijderen, want loze reakties zul je altijd krijgen en die zou je soms weg willen halen, dit is verre van perfect.
[edit] deze is trouwens een prachtig voorbeeld van hoe deze gallery niet gebruikt moet worden
En daarom zou het handig zijn dat deze reakties niet mee tellen voor de 'totaalscore', want dit heeft (ondanks het leuke) niets met T.net te maken.
Ik zie het als een toevoeging, een toevoeging dat los van alles moet staan, maarja, we zullen eerst moeten weten of het een blijvertje is (en dan heb ik het over de mogenlijkheid tot modereren).

Waarom denk ik nou dat * Femme dit nou gedaan heeft zodat je wat meer te weten kunt komen over de desbetreffende user en niet zomaar geblaat gaat posten om zo een "keigave" gallery krijgt. Ik vind dat je dit moet modden naar interessantheid (relevantheid of andere zut; jullie snappen wat ik bedoel) van de vraag/conclusie in de reactie. Misschien is het geen idee om de gallery alleen maar te laten modden door een grote groep gebruikers waarvan bekend is dat ze goed modden en niet in de wilde weg punten vergaren.
bijvoorbeeld LM only moderatie van die reacties
Hmmm, dan lijkt me een vaste waarde, of geen mogelijkheid tot reply daar toch een iets betere oplossing eigenlijk
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
- reacties zijn niet modbaar
of
- reacties staan allemaal vast op 0
waarbij mijn voorkeur uitgaat naar de laatste om te voorkomen dat er b.v. op +2 gereageert word.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Robin Vreuls schreef op 22 september 2002 @ 13:35:
Is het überhaupt wel oké om in je eigen Gallery te modderen? Ik heb deze reactie erin staan en ben geneigd om deze een -1 overbodig te geven, maar is het wel verantwoord![]()
Denk dat er weinig morele bezwaren zijn om in je eigen gallery te modden. Dat wil zeggen zolang het gebruikt voor die achterlijke cu2 kneut. De reden waarom ik tegen modden ben in galleries in het algemeen is voor de reden waarvoor bijvoorbeeld * Wouter zei dat de galleries zouden zijn. Voor bijvoorbeeld vraag en aanbod opmerkingen en beoordelingen. Harstikke makkelijk joh, alle kritiek op je omlaag modden en alle positieve omhoog. Was het nou echt zo moeilijk om de reacties hier net als bij de shopsurvey te laten zijn. Blijkbaar wil men dit echt!

Ach één keer reageren in je iegen gallery en je bent van je dilemma af.
KexDaFlex schreef op 22 september 2002 @ 13:50:
Ach één keer reageren in je iegen gallery en je bent van je dilemma af.
Ik zie het al helemaal voor mij dat er mensen op hun eigen gallery gaan reageren met: "Hej, lekkuhr ding, neuku????"

* Femme Schrijft daarover in de funkelnagelneue faq:Ik schreef op 22 september 2002 @ 11:00:
De reacties op de gallery hebben hun eigen Q-tje gekregen. Niet als in ongemodde reacties zichtbaar maken, maar meer een soort tracker waarin de laatste reacties vermeld staan. Deze lijst staat gewoon op de gallery page. Kan af en toe een blik op geworpen worden lijkt me.
Om te voorkomen dat de update tracker en de modqueue ondergesneeuwd worden door off-topic reacties uit de Tweaker gallery, worden deze reacties niet opgenomen in de update tracker en de modqueue. Als alternatief is er op de index pagina van de Tweaker gallery een overzichtje van de laatste 10 reacties opgenomen.
Reactie op +2
Iedereen kan hier notes plaatsen Warezlinks worden verwijderd!
Of dat ik reageren in m'n profiel uit kan zetten...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Heb em weer terug naar 2 weten te krijgen, maar ook al bergen +2 tegengekomen die eigenlijk 0 of 1 zouden moeten zijn. Dat overzicht van de laatste 10 reacties is ook behelpen. Als je daar 15 minuutjes even niet kijkt heb je er al gemist. Misschien is 't de nieuwigheid dat iedereen even wil reageren, maar mij lijkt 't eerder 't begin van een trend.
Gewoon die reacties standaard op 0 en niet kunnen modden zoals al is gezegd lijkt me 't simpelste. Anders kun je 't gewoon niet meer bijhouden.
JvS schreef op 22 september 2002 @ 23:04:
Ik zou het wel prettig vinden als ik bijvoorbeeld gescheld zelf onder mijn profiel weg kan halen.. Dat ik zelf oneindig kan modden in "mijn" reacties..
Of dat ik reageren in m'n profiel uit kan zetten...
Dat laatste zit al ingebakken in je prefs
En dat eerste, tja, vanuit crew-oogpunt zou ik het iig niet toestaan. Gezien de heftigheid van het gescheld wat er voor kan komen, lijkt het mij beter om dit dan over te laten aan de crew door dit dat te melden. En oneindig modden lijkt mij ook niet erg toepasselijk: er zijn genoeg mensen die dan hun eigen reacties de hemel in prijzen en de andere reacties naar de -1 brengen of aan vriendjespolitiek gaan doen door zoveel mogelijk op elkaars gallery te reageren om zo tot een karmawhore te worden bestempeld
En dat kan dus Uberhaupt niet.er zijn genoeg mensen die dan hun eigen reacties de hemel in prijzen
Beste lijkt mij gewoon modereren uit te zetten, op deze manier vergaar je karma nog zonder ook maar iets over het onderwerp van deze site af te weten.
Euh als je slim bent hier dan zet je reageren in je profiel uit met de leuke optie "trash alle reacties" ook nog aanRobin Vreuls schreef op 23 september 2002 @ 01:06:
[...]
Dat laatste zit al ingebakken in je prefs
En dat eerste, tja, vanuit crew-oogpunt zou ik het iig niet toestaan. Gezien de heftigheid van het gescheld wat er voor kan komen, lijkt het mij beter om dit dan over te laten aan de crew door dit dat te melden. En oneindig modden lijkt mij ook niet erg toepasselijk: er zijn genoeg mensen die dan hun eigen reacties de hemel in prijzen en de andere reacties naar de -1 brengen of aan vriendjespolitiek gaan doen door zoveel mogelijk op elkaars gallery te reageren om zo tot een karmawhore te worden bestempeld
Maar ik vind het wel zwaar irritant om zoveel tijd te bestedan aan de cu2 functie om maar te zorgen dat niemand te veel karma krijgt
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Die frontpage profielen zijn geen Tweakers huiskamertjesLuNaTiC schreef op 21 september 2002 @ 14:46:
ja, heb net een -1 first post gekregen
naah, goed, 'WHAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAA' is niet zo intelligent, maar je kan dit toch gewoon ongemod laten
beetje vreemd eerlijk gezegd