hcc dagen

Pagina: 1
Acties:

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:26
Wanneer zijn de hcc dagen en waar?

dit is niet off topic omdat ik daar hardware wil halen :)

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Het weekend van 24,25,26 november in de Jaarbeurs Utrecht in de hallen 8,9,10,11,12 en 13

Het begint om 10.00 uur en eindigt om 17.00 uur.

Zo nu heb je genoeg info.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:26
THX!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Beste manier om hardware te kopen, is of op vrijdag heel vroeg gewoon om 9.30 voor de deur staan, dan is alles nog voorradig. En heb je de grootste keus, nadeel is dat de prijzen nog niet omlaag zijn gegaan.

Of je gaat op zondag (het is wel druk), en je bent er natuurlijk wel vroeg, voor de laatste voorraden, maar tegen een uur of 2 (14.00uur) gaan de prijs omlaag, en krijg je een soort DUMP, iedereen moet zijn hardware (en ander stuff) nog effe snel kwijt.

Nu heb je zeker wel alle info, mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.

----
effe de spelfouten verwijderd.
----

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:13
Dat "dumpen" op zondag, gaat dat echt om grote verschillen? Zoek nog een Ultraplex met SCSI kaart en nog wat zooi, wou op vrijdag gaan (gratis ivm OV) maar scheelt het echt veel op de normale spullen en niet alleen op oudere dingen (winkel die nog doos GeForce SDR kaarten heeft en er vanaf moet ofzo)?

Flickr | Lego collectie

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

officiele info: http://www.hccdagen.nl

die dump prijzen kunnen heel veel lager zijn idd. denk maar aan kortingen van 25-50% op de prijs.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 13:39 schreef StratoFarmer het volgende:
die dump prijzen kunnen heel veel lager zijn idd. denk maar aan kortingen van 25-50% op de prijs.[/quote]Dat valt heel erg tegen, ik ben er nu 3 x geweest tot ongeveer 5 uur op zondag maar 50% heb ik nog nooit gezien, en denk je nou echt dat ze je en TBird 1GHz voor 500 ballen aanbieden, dacht ut niet! en 25% is ook nog aan de hoge kant vind ik.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

ja, maar een beetje bagger hardware willen ze dan wel flink afprijzen hoor. Dingen met een merkje (plextor fikkertjes bijv) zullen ze niet snel 25%+ afprijzen. Maar een of ander kaartje met een goeie chipset bv wel, als de kaartmaker maar geen asus of een ander "merk" is.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Ik ga in iedergeval ff zondag middag tegen het einde vechten voor een monitor...

• Vidra

Vidra

Vragen?

Ik zou eerder denken bij nieuwe hardware (ik bedoel dan wel het nieuwere en maximaal 1 a 2 maanden oud)
kan rekenen op een korting van tot 25%

Bij andere dingen zoals CD's etc kan dit wel hoger oplopen soms wel tot 35%.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:13
mmm weinig kans als ik het zo hoor dus (was vorig jaar om uur of 2-3 al weer naar huis), zoek alleen maar spul met een "merkje"

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1