3dmark 2000 1.1 sluit zich soms zo af

Pagina: 1
Acties:

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:48
Wanneer ik een benchmark ga draaien en dan loop en dan even later ga kijken is 3dmark soms gewoon opeens afgesloten
weet iemand waar dit aan ligt ?

PVoutput

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 21:36

Mex

Dat heb ik dus ook regelmatig, iemand een idee?

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
dan is je systeem niet 100% stabiel

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:48
Mex heb jij je systeem overclockt..ik wel 800@900...had me voltage op 1.80 staan nu maar op 1.825 gezet
nu ff testen...ik zal het je laten weten..

/offtopic als je nu die stabilty test gaat draaien...moet je dan alles uitzetten al je draaiende programma's ?

PVoutput

• cyrax
  • Laatst online: 19-07 21:55
heb ik ook gehad met een TB 800 en een Hercules Geforce II 64 mb.

Ik ben er nooit achter gekomen wat het is en heb het maar opgegeven. Systeem draait overigens prima.

Op het forum van madonion kom je veel van dit soort problemen tegen

• budi
  • Laatst online: 16:09
Ik heb ooit eens gelezen / gehoord dat dit door een zogenaamde cache-miss zou komen als gevolg van opvoeren?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:13
Ik had dat ook, 1 van mijn geheugen banken bleek rot, geheugen 1 bank opgeschoven en nu draait ie prima.

Flickr | Lego collectie

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik heb het dus de ene keer wel en de andere keren niet ...
Mijn systeem is wel hartstikke stabiel in andere stress-testen ....

Kan het ook met je videokaart/drivers te maken hebben ???

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Ik heb daar ook last van allen dan niet de gewone benchmark, maar alleen de demo (niet zo'n ramp dus maar het is wel kl*te :()!

Verwijderd

Toevallig had ik dit probleem van de week bij een kenis ook. Ik was daar om zijn systeem na te kijken. 3Dmark wilde maar niet door alle tests heen lopen. Steeds floep 3dmark uit en weer terug op de desktop.

Na een herinstallatie van Win98 en het installeren van de laatste nieuwe drivers voor zijn vid. kaart en moederbord liep 3Dmark als een zonnetjes overal doorheen.

Volgensmij heeft e.e.a. toch te maken met de juiste drivers installeren.

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
Van dit probleem heb ik ook last.
Ik meen dat ik een keer hier gelezen heb dat dit door de cache zou komen, dit zou bij mij goed kunnen want die van mij loopt op 400Mhz(Athlon600@800).

Wat bij mij ook opviel was dat het alleen bij spellen/programma's is die Direct3D onder Win98/ME gebruiken. Zo kan ik 3 uur achter elkaar UT spelen, terwijl 3dmark2000 er zo weer uitspringt.
Met de Monkey Island 4 demo heb ik dit ook, maar als ik em in openGL laat draaien (ziet er wel niet uit) gaat het perfect.

Ik heb ook al veel dingen geprobeerd, maar ik ben er nog steeds niet vanaf.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik zelf heb een P3-700@805Mhz lopen met een geforce DDR en hier loopt hij perfect. :):)
laatst was mijn benchscore ook opeens 1000 punten hoger dan eerst met hetzelfde systeem maar goed. Met mijn oude P2-350@392Mhz en de oudere 3dmark 2k versie had ik wel problemen mee, hij liep bij de benchmark vaak bij de helikopter vast en bij de demo bij the girl.
mijn 3dmark score is nu 5242. eerst nog niet eens 4000 bij een res. van 1024*768@16bits.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Papillon
  • Laatst online: 07-08 14:18

Papillon

Spring 's in the Air...

Meestal is dit gedrag te verwijten aan het geheugen. Die kan het of niet bijbenen, of is verrot.

Op mijn systeem wil mijn PC100 net niet helemaal 100% stabiel draaien op 124 Mhz. Dan crasht 3D Mark 2000 net als bij jou ook wel eens. De CPU is het niet want dan zou het hele systeem vastslaan en dat gebeurt niet. Althans bij mij niet !

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
Als een processor bij stress testen stabiel is. dan hoeft dat niet te betekenen dattie totaal stabiel is. ik kan zo 4 uur lang burn in test prime enzo doen op 1.7 volt maar als ik 3dmark doe of UT dan knalt tie eruit.

dat klopt dus wel dattie zich compleet afsluit heb ik ook gehad voltage maar op 1.75 niks aan de hand meer.
Pagina: 1