I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Draait meer dan dat,
Heb zelf nu 3 exemplaren die ruim 2 ton hebben gelopen, alleen de onderdelen begeven het.
Met name de FUSER is nogal duur, 510,- ex btw ex montage en ex voorrijden
Ze zijn supersterk, ik heb er zelfs een die van 2 meter hoogte is gekletterd op een houten vloer en nog steeds print
Heb zelf nu 3 exemplaren die ruim 2 ton hebben gelopen, alleen de onderdelen begeven het.
Met name de FUSER is nogal duur, 510,- ex btw ex montage en ex voorrijden
Ze zijn supersterk, ik heb er zelfs een die van 2 meter hoogte is gekletterd op een houten vloer en nog steeds print
Heb je ook dat ze vlekken op het papier beginnen te geven?
Een soort van schaduw tekst op het papier
Het lijkt wel of die tekst ergens in de printer blijftplakken ofzo... Nieuwe toner helpt meestal wel (even).
Ik ben er wel achter dat de toners van HP het beste zijn, daarna Xerox en als laatst QMS. En das ook meteen de volgorde qua prijs... (315 piek voor een toner
Een soort van schaduw tekst op het papier
Het lijkt wel of die tekst ergens in de printer blijftplakken ofzo... Nieuwe toner helpt meestal wel (even).
Ik ben er wel achter dat de toners van HP het beste zijn, daarna Xerox en als laatst QMS. En das ook meteen de volgorde qua prijs... (315 piek voor een toner
I’m not like the OTTERS
5 meier voor een fuser? Bij http://www.microfix.nl moet ik iets van 250 betalen voor een fuser. (op inruilbasis)
Is overgens wel voor een 4plus, dus misschien scheelt dat wat. Je moet hem ook zelf 'installeren'. (twee schroefjes losdraaien fuser verwisselen en twee schroefjes vastdraaien)
edit:
Btw, toners van canon zuigen. Om de een of andere reden blijft de inkt aan de rol plakken waardoor de inkt niet op je blaadje komt, en dus mooie witte plekken in je graphics tovert
Is overgens wel voor een 4plus, dus misschien scheelt dat wat. Je moet hem ook zelf 'installeren'. (twee schroefjes losdraaien fuser verwisselen en twee schroefjes vastdraaien)
edit:
Btw, toners van canon zuigen. Om de een of andere reden blijft de inkt aan de rol plakken waardoor de inkt niet op je blaadje komt, en dus mooie witte plekken in je graphics tovert
"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"
canon
het gaat over HP !!!
die letters lijk idd wel aan de rol te blijven plakken
die letters lijk idd wel aan de rol te blijven plakken
I’m not like the OTTERS
Ja, zo'n soort probleem heb ik ook bij de Canon LBP-4 plus van mijn buurvrouw
. Ik krijg ook een vage zwarte gloed op mijn afdrukken alsof de (inkt? werkt het zo?) aan de rol blijft plakken. Is nieuwe toner een oplossing? Zo ja, voel ik hier weinig voor het ding is zeker 6 jaar oud en in die tijd niet gebruikt (ja is lang verhaal)
Groet Rudolf
Groet Rudolf
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
Pagina: 1