Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5
Heb je een andere Unix bak op je netwerk waar je fatsoenlijk mee om kunt gaan?
Nee dus... het is de bedoeling om hier wat mee te expirimenteren...
Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5
Ah, anders had je vanaf het netwerk kunnen installen. Daar heb je een DCHP (of BOOTP of RARP) server en een TFTP server op je netwerk voor nodig.
Heeft die bak een floppydrive? Dan zou je het met floppies kunnen proberen.
Heeft die bak een floppydrive? Dan zou je het met floppies kunnen proberen.
Ik zal wel even een extra linux bak in elkaar prakken... hppa floppies kan ik trouwens niet vinden bij Debian...
ftp://ftp.debian.org/debi...-i386/current/images-1.44
En een tftp server onder Windows kan vast wel, maar ik heb geen idee hoe in ieder geval
En een tftp server onder Windows kan vast wel, maar ik heb geen idee hoe in ieder geval
Oeps
Uit macht der gewoonte de i386 dir genomen.
Nouja, alsnog: ftp://ftp.debian.org/debi...e/main/disks-hppa/current
Maar daar loop je tegen hetzelfde probleem aan als ik destijds: er staan alleen 2.88M images. Dat moet je floppydrive maar net snappen.
Dat snapte de mijne niet (ik had trouwens niet eens een floppydrive om die images mee te schrijven), dus ik heb toen maar netinstall gedaan, wat prima werkte.
Nouja, alsnog: ftp://ftp.debian.org/debi...e/main/disks-hppa/current
Maar daar loop je tegen hetzelfde probleem aan als ik destijds: er staan alleen 2.88M images. Dat moet je floppydrive maar net snappen.
Dat snapte de mijne niet (ik had trouwens niet eens een floppydrive om die images mee te schrijven), dus ik heb toen maar netinstall gedaan, wat prima werkte.
Pagina: 1