MegaFlush ECCp

Pagina: 1
Acties:

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Jongens waarom organiseren we niet een MegaFlush voor de volgende Vrijdag de 13de (in December)

We gaan het als volgt doen... We wijzen ongeveer 30 tot 60 man aan die iedere dag ongeveer 1000 dp's tot 3000 dp's willen (kunnen) flushen. De rest gaat al zijn DP's bufferen (Als die 30 tot 60 man boven de 3000 komen dat bufferen ze de rest !)!

Dan op Vrijdag 13 December komt de Doom'sday voor Ars... >:) We vliegen ze langs met meer dan 1 miljoen DP's (de 12 de flushen zodat Ars op de 13de de stats ziet!)

Wie doet mee?
En wie kan 1000 tot 3000 dp's per dag genereren?

Post 't hier ff

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Mij teveel risico. 50% kans dat het project afloopt 3e week van november. Ik neem die gok liever niet. Ik ga voor het dagelijks uitproduceren van Ars.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• X-G
Ja ok.. maar we zullen toch steady flushes houden van 60.000 tot 100.000 dp's

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

X-G schreef op 21 september 2002 @ 14:10:
Ja ok.. maar we zullen toch steady flushes houden van 60.000 tot 100.000 dp's
zonder sparen halen we nu ook nog de 60k niet eens

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Hmmz we moeten dus NIET sparen, subteam komen ons niet helpen omdat ze denken dat we dikke buffers hebben, dit is niet zo. Alles flushen en bewijzen dat we helemaal niet zo hard gaan als die subteams denken.

Verder is het een te groot risico, het project kan elk moment afgelopen zijn.

nofi...

• X-G
Ja ok... maar wat is LPC dan aan 't doen? heel alng nix meer van gehoord

En DukeBox.. laat jij je RenderFarm ff een paar daagjes draaien :p

Verwijderd

Neej ik ben er ook tegen, MF's doe je niet als je net bent ingehaald en het project op zijn einde loopt ;)

• X-G
Ok.. is goed.. Ik zal stoppen met promoten van 'n MegaFlush..

Maar by the way.. is men al bezig met ECCp 2? Of...

Verwijderd

ECCp-2? ECCp-131 geloof ik :P

maar ik vraag me af of DPC niet beter n een project kan laten vallen zodat de power op wat minder projecten ligt. Ik ben er dan trouwens wel voor om ECCp door te laten gaan en het RC5-vervolgproject (als dat komt) niet te doen. Beide projecten zijn geschikt voor mensen met langzame comp's (ik bijv. met 500mhz als snelste) maar ECCp is makkelijker te draaien op comps die geen inet hebben.
Maar goed, dat is weer een hele andere discussie 8)

• MeneerKrab
  • Laatst online: 28-04 18:57
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 14:50:

maar ik vraag me af of DPC niet beter n een project kan laten vallen zodat de power op wat minder projecten ligt. Ik ben er dan trouwens wel voor om ECCp door te laten gaan en het RC5-vervolgproject (als dat komt) niet te doen. Beide projecten zijn geschikt voor mensen met langzame comp's (ik bijv. met 500mhz als snelste) maar ECCp is makkelijker te draaien op comps die geen inet hebben.
Ja we gaan een project laten vallen....
denk je dat iedereen het daarmee eens is |:(

• ColdFusion
X-G schreef op 21 september 2002 @ 14:16:

En DukeBox.. laat jij je RenderFarm ff een paar daagjes draaien :p
Hij moet er geld mee verdienen, dus je kan moeilijk van hem verlangen dat hij al zn opdrachten af gaat zeggen om z'n blades een tijd te laten eccp'en. Als er cpu tijd vrij is draait Duke er al eccp op.

• ColdFusion
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 14:50:

Project laten vallen gaat je niet lukken. Maar wel zou er beter overlegd kunnen worden of we aan een nieuw project gaan beginnen als er 1 aankomt. Zo is toch min of meer besloten om bv niet aan TSC (broertje van D2OL) niet mee te doen.

En ik denk dat jij niet gaat tegenhouden dat er mensen mee gaan doen aan de opvolger van RC5.

• X-G
Ik denk dat NeoTweaker ergens gelijk heeft.. We draaien veel te veel projecten echt waar.. En de power is oneerlijk verdeeld.. zo heeft RC5 bijna 7000 gasten draaien en wij maar 700 (komt trouwens doordat RC5 erug veel is gepromoot op de tweakers net frontpage)!
En by the way.. ECCp en RC5 gaan beide zeer binnenkort eindigen en dan staan ong. 7700 mensen zonder DC project!

Als we die allemaal naar ECCp 131 kunnen poorten is het prima.. en hebben we tenminste zekerheid dat we een project winnen...

• el_salvador
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-12-2023

el_salvador

njah das duidelijk

dan nog duurt dat project 100 jaar ofzo :S

• ColdFusion
Mjah maar die 7700 is niet helemaal juist, ten eerste zou het al minder zijn vanwege de dubbele users, mensen die aan beide projecten doen. En verder zijn vele van die mensen allang weer gestopt.
Aan de andere kant hebben we ook weer subteams die uit meer dan 1 persoon bestaan.

En dat RC5 zoveel mensen heeft is tevens doordat het al bijna 4 jaar loopt, tegen 1,5 voor eccp. EN RC5 waren jarenlang het enige project van DPC.

En maak je maar geen zorgen dat de avtieve DPC'ers ineens zonder project zitten hoor. Alleen de mensen die ooit hun pc op rc5 hebben gezet maar er verder nooit naar kijken zullen we kwijtraken. Maarja die bereik je dan verder ook niet om ze een ander project te laten doen.

• X-G
Ja.... ok.. maar waar gaan we dan naartoe..
Ik bedoel.. stel dat na het einde van ECCp en RC5 het nog twee maanden duurt voordat we een nieuwe ECCp/RC krijgen...

Rennen we dan allemaal naar Think (staat we 11de) ofzow?

• McPhisto
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-01-2025
Lijkt me wel handig, ik ben zelf trouwens zo'n kruimeldiefje ( pII 350), maar een beetje betere samenwerking onderling lijkt me wel handig.
Eerste probleem is Eccp, ars produceert op dit moment een dagelijkse output waar we toch wel een beetje jaloers op kunnen zijn (ik iig), en user verwijderen, of mailen als ze al een tijdje niet meer meedoen, dan kan je ze uit de stats halen, of op inactief zetten ofzo, krijg je misschien een beter beeld over hoeveel mensen daadwerkelijk meedoen.

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:28
ik vind dat we een soort team moeten kiezen die gaat coordineren hoeveel kracht op de verscheidene projecten zit en dat met hulp van dpc members bepaald welk project we gaan volgen(na een onderzoekje om te kijken of andere projecten erdoor in gevaar komen en dergelijke) als we dan zon team van coordinators hebben dan hebben die ook sneller door zoals na de gigaflush van eccp dus dat we daar snel extra power nodig hadden om ars voor te blijven, die had dan dus kunnen aangeven met bewijs dat we hulp nodig hadden. tis wel veel werk om dat nu allemaal op te zetten maar ik denk dat het mettertijd zn vruchten zal afwerpen, mede omdat dpc veel te log is op dit moment en iedereen eigenlijk maar gewoon doet wat ie wil of met zijn subteam doet wat ie wil

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
bij RC5 flushen dagelijks een kleine 1000 DPC'ers (c.q. subteams) dus dat zijn lang geen 7000 waar jij het over hebt. Enne no offence, maar de d.net client (voor RC5 en OGR) is echt wel makkelijker offline en op trage computers te gebruiken/installeren dan de ECCp client. Maarja dat is een discussie die niet echt ontopic is :)

Ars had al problemen dat er flink gespaard wordt terwijl het project tegen het "eind" aanloopt. Gewoon ze er dagelijks uitflushen is mijn visie B)

• X-G
Bolleh.. wat jij daar zegt en voorstelt klopt.. ik heb inderdaad het idee dat we meer coordinatie moeten krijgen.. er zijn genoeg projecten waar we 1 staan en waarschijnlijk nooit meer zullen verliezen en er zijn ook genoeg projecten waarbij we niet eens in de top 10 staan (distributed folding, think) en er zijn projecten waar we echt alle power nodig hebben die we kunnen gebruiken om niet te verliezen (ECCp)

Ook denk ik dat het handiger is als de DutchPowerCows.org site eens wat meer Up 2 date word met FAQ's e.d.

En het laatste wat ik denk is dat we dit allemaal in dit topic moeten gaan discusieren...

Verwijderd

el_salvador schreef op 21 september 2002 @ 15:17:
dan nog duurt dat project 100 jaar ofzo :S
100 jaar? ik begrijp dat je dat niet serieus bedoelt maarreh, DREAM ON :)

kheb een mail van Chris gezien waarin stond dat de vervolgprojecten van ECCp-109 minder lang gingen duren omdat de clients zo'n 75% sneller zouden zijn en zo waren er nog wat meer redenen, mail heb ik helaas niet meer...

en tis niet mijn bedoeling om te gaan organiseren dat er n project valt en mijn iq ligt ook hoger dan -4 dus ik kan ook wel begrijpen dat niet iedereen het daarmee eens is...

700 members op ECCp-109 klopt trouwens ook niet helemaal, denk eens aan iedereen die bij n subteam zit en dus niet wordt meegerekend :P
MarcyDarcy schreef op 21 september 2002 @ 16:39:
Enne no offence, maar de d.net client (voor RC5 en OGR) is echt wel makkelijker offline en op trage computers te gebruiken/installeren dan de ECCp client. Maarja dat is een discussie die niet echt ontopic is :)
ECCp installen is even op 4 file'tjes op floppy zetten (past makkelijk) en naar hd kopiëren, evt nog wat instellingen veranderen en hij kan gaan rekenen...
bij RC5 moet je nog wat gedownload hebben voor 'ie begint en binnen 3 weken of zo moet dat weer terug zijn anders geeft 'ie ze opnieuw uit en heb je kans dat iemand al berekent heeft wat jij nog aan het berekenen bent. Dat heb je bij ECCp natuurlijk ook alleen daar telt 'ie dan nog gewoon mee en bij RC5 niet meer.
dit laatste weet ik eigenlijk niet heel zeker, wel dat 'ie bij ECCp meetelt maar niet of 'ie dat bij RC5 ook doet.

• X-G
De nieuwe Clients 75% sneller? Cool... (is dat vergeleken met de oude client of de stataholic?)

Verwijderd

NeoTweaker, praat er niet over als je er geen verstand van hebt. De D.net client is met afstand de beste qua instellingen, offline draaibaarheid e.d.

Het enige nadeel is dat je moet fetchen, waar dat niet hoeft bij ECCP, en dat is echt geen groot nadeel.

Verder vind ik persoonlijk dat een aantal van de ECCP mensen nogal vinden dat hun project het nieuwe standaard project is van DPC en dat is dus echt niet zo. Ik zou bijna zin krijgen om weer terug te gaan naar D2OL en RC5, ware het niet dat ik dat zonde vind om die 1e plaats aan ARS te geven.

En ja, RC5 heeft nogal veel voordeel gehad van het feit dat het een aantal JAAR het enige project is geweest van DPC en daarom staan we daar dan ook onverslaanbaar op de #1 spot.

Maar als er een nieuw #1 project gekozen moet worden dan zou ik eerder UD Think kiezen, vanwege het doel, en daarna SETI@HOME vanwege de status (DAAR Ars Technica van z'n troon stoten, dat is pas kewl >:) )

• ColdFusion
X-G schreef op 21 september 2002 @ 17:07:
De nieuwe Clients 75% sneller? Cool... (is dat vergeleken met de oude client of de stataholic?)
Dat is niet te vergelijken want de hele rekenprocedure van die client zal anders zijn. De huidige clients zullen ook niet geschikt zijn voor de opvolger van Eccp.

• X-G
Ok.. dus twee mensen gaan voor Think en een daarvan ook voor Seti...

Maar ik zal je ff uitleg geven waarom wij bij ECCp denken dat 't het belangrijkste project is.. omdat bij alle andere projecten niet zo grote nood is naar punten.. wij worden zowat overreden (en daarna nog 30 x heen en terug ) door Ars...

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:26
PowerCow schreef op 21 september 2002 @ 14:55:
[...]

Ja we gaan een project laten vallen....
denk je dat iedereen het daarmee eens is |:(
Hij zegt (hoe ik het lees) iets anders hoor:
Hij zegt wanneer de vervolg projecten van RC5-64 en eccp109 er zijn er dan eentje te kiezen (zijn voorkeur ging dan naar de eccp131 (of zoiets :P ) )

Taal fouten inbegrepen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 17:10:
NeoTweaker, praat er niet over als je er geen verstand van hebt. De D.net client is met afstand de beste qua instellingen, offline draaibaarheid e.d.
Ik heb idd niet zo heel veel verstand van die d.net-client, maar wel n beetje. En idd, aan de d.net-client valt veel meer in te stellen dan de ECCp-client. Maar daardoor kan het ook moeilijker worden. En qua offline draaibaarheid kan de RC5-client niet moeilijker zijn dan de ECCp-client, want de install is even makkelijk en daarna hoef je bij ECCp alleen maar n exe'tje op te starten (kheb het alleen over windows, bij Linux ligt het misschien wel anders). Bij RC5 moet je gaan fetchen, dat zeg je zelf (zie hieronder) en dat is dus alvast één ding wat bij ECCp niet hoeft en bij d.net wel.
Het enige nadeel is dat je moet fetchen, waar dat niet hoeft bij ECCP, en dat is echt geen groot nadeel.
Wel als je pjoeters offline hebt staan waar je hooguit eens in de maand bij kan... En ja, dat heb ik.
Verder vind ik persoonlijk dat een aantal van de ECCP mensen nogal vinden dat hun project het nieuwe standaard project is van DPC en dat is dus echt niet zo. Ik zou bijna zin krijgen om weer terug te gaan naar D2OL en RC5, ware het niet dat ik dat zonde vind om die 1e plaats aan ARS te geven.
Vind ik ook. En ook ik heb zin om over te stappen naar D2OL of een ander "medisch" project. Helaas heb ik een langzame comp en ik wil wel graag puntjes zien verschijnen. Naar mijn weten duurt dat bij "medische" projecten langer dan bij ECCp. Ik zou ook over kunnen stappen op RC5 maar imho hebben we bij ECCp harder hulp nodig.

ik ga hier geen "nofi" of zoiets zetten. Ik neem aan dat iedereen begrijpt dat ik niemand probeer te kwetsen of af te kraken of wat dan ook. Begrijp je dit niet, sla mijn posts dan liever over met lezen.

Verwijderd

X-G schreef op 21 september 2002 @ 17:24:
Ok.. dus twee mensen gaan voor Think en een daarvan ook voor Seti...

Maar ik zal je ff uitleg geven waarom wij bij ECCp denken dat 't het belangrijkste project is.. omdat bij alle andere projecten niet zo grote nood is naar punten.. wij worden zowat overreden (en daarna nog 30 x heen en terug ) door Ars...
So...bij Folding@home staan we als DPC niet eens in de dag top 15

Bij Seti@home idem dito

Bij D.folding betekenen we ook nix

Bij genome kunnen we ook een fijne oppepper gebruiken

Bij Think zouden we ook daily 1e moeten staan als je projectdoelen vergelijkt

Natuurlijk vind ik het niet leuk dat we de #1 kwijt raken bij ECCP (daarom gaan wij ook een handje helpen) maar dat betekent niet dat iedereen z'n eigen project moet droppen omdat ECCP het zo nodig heeft, en helemaal niet als heel veel mensen in dat project wel die attitude heeft.

Steek liever je energie in het afstruinen van het internet naar nieuwe leden, DAAR HEBBEN WE VEEL MEER AAN!

Neem Mafferik die bij een ander forum aangeklopt heeft om te vragen of ze het zagen zitten. Of n0kn0k die de complete CS community aan het assimileren is...

Daar hebben we wat aan. Niet dat gezeik op andere DPC-projecten en/of hun deelnemers en al helemaal niet hier op het forum.

• X-G
Owh.. daar doe ik ook aan.. mijn client (onder mijn naam) is al 195x gedownd de afgelopen twee weken.. al merk ik weining in de stats (kow.qik.nl/Users/user4432.php

• KoW
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

idd, gezeur over welk project het beste is, daar hebben we even niets aan.
Ok, RC5 heeft overcapaciteit, en zou de andere projecten kunnen steunen, maar dat krijg je toch niet voor elkaar. Een gedeelte wil misschien helpen, maar als je b.v. 20 man over krijgt, en die verdeelt over de 6 andere projecten waar steun nodig is, dan schiet het nog niet op.

Veel beter is het schrijven van een goed verhaal voor b.v. op de FP, of het actief zoeken aar nieuwe leden. Met nieuwe leden wordt heel DPC groter.

Misschien kan er ook overlegd worden met de forum crew of een project als dolphin bijvoorbeeld een dagelijks plaatsje kan krijgen in de huiskamer. Het is dan wel geen DC project (wat toch de hoofdmoot van DPC is), maar dolphin kan wel een kweekvijver worden van nieuwe DPC recruten. Hetzelfde geldt natuurlijk voor ECO.
Met dat soort projecten kun je mensen misschien makkelijker overhalen, en als ze dan eenmaal verslaafd zijn aan de stats, dan geef je ze coke, eh, ... ik bedoel een DC client

Verwijderd

KoW schreef op 21 september 2002 @ 18:17:
En als ze dan eenmaal verslaafd zijn aan de stats, dan geef je ze coke, eh, ... ik bedoel een DC client
En mensen die zo denken, daar hebben we er meer van nodig :7 Goed id :)

• X-G
Vond ik ook :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 18:19:
[...]
En mensen die zo denken, daar hebben we er meer van nodig :7 Goed id :)
2 potentiële nieuwe members binnen vandaag, als ze ooit eens een keer weer online komen gaat /me * weer verder babbelen met ze >:) :)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Er wordt weer veel geblaat, maar weinig gezegd.

Ik ben voor structurering en het beter organiseren van de club die DPC heet. Ik heb daar zelfs al een aantal dingen van uitgewerkt. Alleen de laatste paar maanden als er onvrede ontstond binnen DPC waren er maar weinig mensen die ook daadwerkelijk iets wilde veranderen. Nu misschien wel, maar ik hoop toch ook dat wat meer mensen er voor willen vechten. En dat heb ik het niet over wat mensen die net een tijdje DC-en en voor de rest weinig productief zijn.

Dit terug gelezen hebbende, ben ik er niet helemaal tevreden over, maar ik kom er anders even niet uit.
Ik ga naar de stad. :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• KoW
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Mobster schreef op 21 september 2002 @ 22:17:
Er wordt weer veel geblaat, maar weinig gezegd.

...

idd, ik kan er geen soep van koken :P

Verwijderd

MarcyDarcy schreef op 21 september 2002 @ 16:39:
bij RC5 flushen dagelijks een kleine 1000 DPC'ers (c.q. subteams) dus dat zijn lang geen 7000 waar jij het over hebt. Enne no offence, maar de d.net client (voor RC5 en OGR) is echt wel makkelijker offline en op trage computers te gebruiken/installeren dan de ECCp client. Maarja dat is een discussie die niet echt ontopic is :)

Ars had al problemen dat er flink gespaard wordt terwijl het project tegen het "eind" aanloopt. Gewoon ze er dagelijks uitflushen is mijn visie B)
Dat zal ik toch ef moeten ontkennen... de ECCp-client staat met 1 klik in de offline stand en heeft nooit I'net nodig om vooruit te kunnen, alleen om buffers te legen... kan dus maaaaaaaaanden doordraaien zonder dat je er naar om kijkt.

De d.net client is iets moeilijker in de offline-stand te zetten (heb ef goed moeten zoeken), maar het gaat wel. Alleen trek je op een gegeven moment wel je buffer-in leeg en dan heeftie nix meer te doen :S

• geintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04 17:37

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

Mijn mening is dat iedere DPC-er voor zichzelf uitmaakt WELK project hij/zij de moeite waard vind om zijn/haar processor tijdens idle-cycles laat rekenen ("warm" houden van :+ )

Sommigen kicken op de stats die bijvoorbeeld een ECCP-client geven met een relatieve tragere computer die minder geschikt zou zijn dan voor de zwaardere D2OL-client (
ruim 50MB mem en flink wat schijf ruimte), of juist op de mooie SETI client die best grappig an zijn al screen-saver ( No-offence), of ons aller bekende koetje in sys-tray voor RC5/OGR }:O

ECCP kan in ogen van andere onzinnig zijn want het vinden van 2 punten van een specifiek elliptische kromme klinkt nu minder actueel dan het zoeken naar een mogelijke kuur tegen anthrax (miltvuur), waterpokken en ebola, en later plague en botulism,.
Of anderen vinden het reuze interresant om de computer in te zetten voor het uitpluizen van signalen door radio-telescopen naar evt E.T.
(Jah ik weet dat ECCP , net als RC5 , draait om het kraken van bepaald encryptie coderingen)
Er schijnen ook mensen te zijn die het geen F*ck uitmaakt WELK project ze doen..
zolang ze maar in de stats staan ( liefst in een team die beetje scored)
(zogenaamde stats-a-holic :+ )

Iedereen heeft zijn/haar eigen mening over elk project. En ik vind dat elke mening respect verdient . Behalve de mening : JIJ MOET MIJ HELPEN want.....
Dus het geblaat van dat project X moet steun geven aan project Y blijf ik irritant vinden..

misschien beetje off topic..maar ik zie het "HELP ECCP TOT HET EIND VOOR ARS HOUDEN"-topic iets te vaak langskomen.
voor goede orde : ik heb RC5,OGR, GAMAFLUX,SETI en ECCP gedaan in het verleden en ben overgestapt omdat mij persoonlijk een ander project mij nuttiger leek.
Ik verwacht van een ieder hier dat ook deze mening gerespecteerd word. net zo als ik een ander respect toon.

My 2 cents ( want dit lag toch wel zwaar op m'n hart)
;

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
offtopic:
totaal offtopic: X-G heeft wel erg snel tech-posts nodig of wat?

Verwijderd

Ben bijna kachel 8)7

Kunnen we ophouden over dat geneuzel??? Word er een btje onbeholpen van zo onderhand.

Mag ik de heren herinneren aan de policy dat we niet members zouden trekken bij andere projekten? Tis heel simpel. Elk DPC member wat een bepaald projekt draait assimileerd/recruteerd alleen voor dat projekt, daarnaast wijst hij hem/haar op de niet dc-projekten van DPC (Dolphin en Eco). Als hij overstapt... is dat zijn zaak ongeacht de reden. Deze reden mag alleen niet komen door reclame uitingen op wat voor manier bij de andere DPCH's of speciale draadjes.

En nu m'n laatste en dan gaan ik slapie doen :O :Z

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05-2025
Steek liever je energie in het afstruinen van het internet naar nieuwe leden, DAAR HEBBEN WE VEEL MEER AAN!
Neem Mafferik die bij een ander forum aangeklopt heeft om te vragen of ze het zagen zitten. Of n0kn0k die de complete CS community aan het assimileren is...
Heb net met me dronken harses weer 1 iemand zo ver gekregen :p Mjah de 30 die ik er nu gevonden heb zijn zowat allemaal bekenden. Het kunnen er ook zo 100 worden in enkele weken tijd, alleen heb ik de energie er op dit moment niet voor :p
De 1e 30 heb ik echt one-to-one alles uitgelegd en helpen installeren. En ze natuurlijk aangemoedigd om hetzelfde te doen :) Dit kost echter superveel tijd. Ik ben nu met nog iets groots bezig, als dat goed gaat(is voor meer dan 50% zeker) kunnen we zo'n 15 tot 25k per dag extra verwachten bij ECCp.

Daarna ga ik me echter weer volop op CS storten want daar heb ik nog enkele plannen lopen.

En btw de hele community zal moeilijk gaan, er zijn zo'n 6 miljoen spelers :p

Maar ik hoop iig dat enkele anderen deze manier van leden werven zullen overnemen want het is het meest effectieve. Dus vraag al je collega's vrienden kennissen, ome's tante's enz enz of ze mee willen doen in de race :)

• X-G
Marble schreef op 22 september 2002 @ 00:51:
offtopic:
totaal offtopic: X-G heeft wel erg snel tech-posts nodig of wat?
Wat bedoel je hier nu weer mee?
Trouwens... ik ga een kijken of ze bij PowerWeb intresse in ECCp hebben.. zou wel leuk zijn als de hele gaming community opeens een DC project op naam van DPC zouden draaien of niet soms???

Verwijderd

n0kn0k schreef op 22 september 2002 @ 02:50:
[...]

Ik ben nu met nog iets groots bezig, als dat goed gaat(is voor meer dan 50% zeker) kunnen we zo'n 15 tot 25k per dag extra verwachten bij ECCp.

[...]
_/-\o_ O+ :9~

• X-G
n0kn0k.. das ubergeil...

Verwijderd

X-G schreef op 22 september 2002 @ 08:35:
[...]

Wat bedoel je hier nu weer mee?
Trouwens... ik ga een kijken of ze bij PowerWeb intresse in ECCp hebben.. zou wel leuk zijn als de hele gaming community opeens een DC project op naam van DPC zouden draaien of niet soms???
Heb je dat al gedaan? Een goed idee, als je het nog niet gedaan heb zeg het dan ff, dan doe ik het. Heb wel wat goeie ideeen.
Pagina: 1