Toon posts:

MSI 745 Ultra probleem...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een systeem met een MSI 745 Ultra, Athlon XP 1800+, 256MB ddr-2100, gf2 mx en een maxtor schijffie, werkt opzich prima, maar vertoont het volgende:

Als ik de pc afsluit (in windows, of ctrl-alt-del, of resetknop) dan start de pc niet meer opnieuw op. Ik moet eerst de stekker uit de pc trekken, en die er even uitlaten. Als ik daarna de stekker er opnieuw insteek, dan start ie pas weer op.
Ook als ik in de bios zit, en ik save&exit, dan vertoont ie hetzelfde.

Kent iemand dit probleem? Of weet je een oplossing, graag :D

Verwijderd

ik heb dit ook eens mee gemaakt ben benieuw hoe je dit kan oplossen !!!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:12
Kijk eens of er jumpers zijn voor Keyboard power on functies ofzo. Heb hetzelfde gehad met een flippend toetsenbord, minder zware voeding en een ECS K7S6A. Bij mij hielp alleen het clearen van CMOS dan.
Bij de Soft-reboot vliegt dat bord ff snel door de KB PWON functie heen, waarschijnlijk ligt daar je probleem.

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Ik heb dit verscheinsel ook gehad ,probeer een van je memory latjes es te verhangen in een ander slot .
Niet slot 3 pakken ,die heeft op 2 borden al hier problemen gegeven dus lijk mij geen toeval meer dat daar iets aan de hand is.

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x