[ hosting ] Freehosting.nl

Pagina: 1
Acties:

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Ik weet niet of dit het goede forum voor deze vraag is, maar:

Heeft iemand ervaring met Freehosting? Ik vind ze namelijk vrij goedkoop (15,- p/m, excl btw) voor 10 mb met PHP3/SHTML ondersteuning en domeinnaam. Of voor 35,- p/m excl btw 30 mb ruimte.

Lijkt me iig een beter alternatief voor F2s met een Namezero acount :)

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 14:08
Ik had me ook aangemeld voor zo'n account een van mn eerste posts op dit forum was dus hierover klagen ik heb nl sindsdien nooit weer wat van deze Baggerprovider gehoord.

Dus niet doen

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

Freehosting.nl ondersteunt geen MySQL en domeinregistraties duren een paar maanden bij hun...

Verwijderd

Daarbij is hun server niet echt lekker snel en schijnt ook de helpdesk niet 'je van het' te zijn.

Verwijderd

kheb een page gebouwd voor een bedrijf dat bij freehosting de pagina heeft staan... Erg snel wat mij betreft.. ;)

Verwijderd

Helpdesk van Freehosting weet niks. Als je iets vraagt zegt ze meestal: "Momentje hoor, ik ga het even navragen..." Na drie vraagjes ben je dat ook wel zat.

Verwijderd

Je kan ook wachten tot je zon particuliere domein kan registreren of je koopt er een en zet thuis een server neer.

Verwijderd

Als particulier kun je vanaf 15 november zo'n 'subdomein' www.jansen.123.nl reggen.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

www.waterkoeling.nl draait bij Freehosting, en op de begin-probleempjes na heb ik daarna nauwelijks meer problemen gehad. Van de helpdesk hoef je niet veel te verwachten, maar tipje: probeer ook eens wat telefoonnummers welke je met whois kan achterhalen.......

Overigens heb ik een gratis account (meerdere) en geen logo's erboven......

Overigens zijn er nog veel meer goedkope providers/hosters, zoek via startpagina.nl

Herman
www.waterkoeling.nl

Verwijderd

Herman, hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?

Herman

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05
Ja, dat zou ik ook wel eens even willen weten!

omniscale.nl

Verwijderd

Freehosting zuigt ernorm
------------------------

• milouny
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 23:32
ja, inderdaad, ze beloven dingen maar als je een domein aanvraagt krijg je niks. maar ze maken wel dure reklame... dat snap ik niet echt.

offtopic:
xmike, wat is Vundum?

AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 12:55

duderuud

Sliden is koel

Ik heb ook een account bij Freehosting, en ik vind het perfecto!!

Gratis account, ook nog een .net (zie mijn icoontje), die heb ik met veel mazzel gekregen, dat kon toen niet, en nu al helemaal niet meer...je moest een KvK-nummer opgeven, behalve als je koos voor maatschap;);).

Ik zou ook een banner moeten hebben, maar zie jij 'em??:):)

En snel!! Blijkbaar zit ik op de goede server, want hij is echt heel snel!

Motor-Forum.nl

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ik heb niets hoeven doen voor geen banner. Gewoon site geupload, en voila.

ze beloven in 10 dagen een site op te leveren, maar ga maar uit van 10 maanden. Ik heb de eerste keer niet zo lang hoeven wachten, maar de laatste keren wel heel lang.

Heb daar de volgende sites:
www.waterkoeling.nl
www.skiffs.org <-- kon toen nog
www.nfjo.nl
www.hardwarex.nl (uitgeleend aan Harry)

Op dit moment is Freehosting zo langzaam, dat twee andere domeinen welke ik heb willen registreren bij Freehosting, al vergeven zijn in de tussentijd.

Succes ermee, verder
Pagina: 1