PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW Atlantic Ex V3 200l coil. Gasloos 8-2016, 8620Wp, Panasonic J 7kW radiatoren, 48,2kWh BE manual
Verwijderd
Volgens mij is komt je eerste probleem door het feit dat je een OEM windows als upgrade wilt gebruiken. Hernoem \windows\win.com naar iets anders en dan zou het moeten werken.
Je 2e probleem komt omdat je geen drivers voor je raid installeert. Als je boot van cd kun je op F6 drukken om drivers op te geven (werkt alleen met floppy).
Je 2e probleem komt omdat je geen drivers voor je raid installeert. Als je boot van cd kun je op F6 drukken om drivers op te geven (werkt alleen met floppy).
Dat klopt, dat oem moet je dus faken, misschien werkt renamen wel, ga ik proberenVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 14:06:
Volgens mij is komt je eerste probleem door het feit dat je een OEM windows als upgrade wilt gebruiken. Hernoem \windows\win.com naar iets anders en dan zou het moeten werken.
Die drivers zouden eigenlijk in W95 moeten werken, maar ik heb ze (nog) niet.
Inmiddels is het gelukt om met de bootable cd van win2k de resterende partitie te herkennen en die wordt nu geformatterd (duurt erg lang
Hopelijk kan ik de win2k install nu wel afronden, de scsi cdrom vond hij niet lekker (zag de win2k cd niet) maar de dvd zag hij opeens wél
Als win2k erop staat, ga ik die upgraden naar XP, ik had tenslotte alleen een basis nodig voor XP, want tis helaas geen bootable cd
Wordt vervolgd
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW Atlantic Ex V3 200l coil. Gasloos 8-2016, 8620Wp, Panasonic J 7kW radiatoren, 48,2kWh BE manual
Wat een omweg 
Eerst win98 -> win2k -> winXP ?
Beter DOS-flop -> install winXP... (in de i386 folder winnt.exe draaien)
You can't have everything. Where would you put it?
Theoretisch wel ja, maar XP struikelt dan over de raid controller, die niet geïnstalleerd is (heb je minimaal W98 voor nodig).tweakerbee schreef op 21 september 2002 @ 14:44:
Wat een omweg
Hij vindt de schijf niet, al bootte hij eerst wel via de primaire partitie, heel wazig.
Nu hangt de 120GB aan de gewone ide controller en vindt win2k hem wel.
Misschien zou XP de 120GB nu ook wel gevonden hebben, maar ja, win2k is onderweg nu
Is de NTFS van XP beter, dan gooi ik hem er overheen, als dat tenminste werkt.
[edit1]
Zucht, zowel vanaf flop, cd, dvd en vanuit windows (95 of win2k) blijft de pc hangen na het kopiëren van de setupfiles voor XP (ik start winnt.exe)
De hdd led blijft aan, kb en muis staan niet vast (hdd op gewone ide aansluiting).
Ik heb alle andere hdd's en ook de dvd los gehad, de Promise controller in de bios uigezet, maar dat helpt allemaal niet.
Hoe los ik dit nou weer op .....
Thanx ik ben een stap verder en ook weer niet
Zowel vanaf flop, cd, dvd en vanuit windows (95 of win2k) blijft de pc hangen na het kopiëren van de setupfiles voor XP (ik start winnt.exe)
De hdd led blijft aan, kb en muis staan niet vast (hdd op gewone ide aansluiting).
Ik heb alle andere hdd's en ook de dvd los gehad, de Promise controller in de bios uigezet, maar dat helpt allemaal niet.
Hoe los ik dit nou weer op .....
Pagina: 1