Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt
woei nog iemand die op dit spel zit te wachten 
dit spel word echt enorm lekker
dit spel word echt enorm lekker
Die beta zal vast wel "lekken" naar het Europese vasteland.
Kan niet wachten tot Q4, MoO3 *moet* ik aanschaffen, ik heb het project vanaf day one gevolgd en als het spel ook maar half zo goed wordt als datgene wat ik er tot nu toe van heb gezien/gehoord dan ben ik een very happy camper.
Kan niet wachten tot Q4, MoO3 *moet* ik aanschaffen, ik heb het project vanaf day one gevolgd en als het spel ook maar half zo goed wordt als datgene wat ik er tot nu toe van heb gezien/gehoord dan ben ik een very happy camper.
tja de resolutie zou maar 800*600 zijn 
maar goed dat boeit bij dat soort games niet... 256 sterren met 8 planeten per zonnestelsel en mogelijkheid tot maanen... etc
word een gigantisch spel... ik hoop dat het idd zoals deel2 een classic word
maar goed dat boeit bij dat soort games niet... 256 sterren met 8 planeten per zonnestelsel en mogelijkheid tot maanen... etc
argg dit is zo'n game dat je vrijdag avond opstart en zondag laat pas weer afsluit.
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
'K weet niet, er komen maar 25 beta-testers, die stuk voor stuk een contract moeten ondertekenen. Bovendien, tussen aankondiging en sluiten van de contest zaten maar twee dagen, dus als je zo eens 1 maal per week op het forum kwam, is er een grote kans dat je het hebt gemist. En de echte die-hards zullen het minder snel lekken.DroogKloot schreef op 21 september 2002 @ 13:37:
Die beta zal vast wel "lekken" naar het Europese vasteland.
(ondergetekende zag de aankondiging 10 minuten na plaatsing, toen het inleverscript voor de wedstrijd nog niet werkte
Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt
Verwijderd
i couldnt agree moresnakeye schreef op 22 september 2002 @ 12:34:
argg dit is zo'n game dat je vrijdag avond opstart en zondag laat pas weer afsluit.
Afsluiten? Mietje!! 
Beetje ruzie met je baas heb je hier toch wel voor over?
Beetje ruzie met je baas heb je hier toch wel voor over?
Pagina: 1