master of orion 3 binnekort beta

Pagina: 1
Acties:

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-10-2025

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Topicstarter
De ontwikkeling van Master of orion 3 is nu zo ver dat binnenkort 25 noord-amerikanen zich de gelukkige beta-testers van het programma mogen noemen.

De release-date is verschoven van Q3 naar Q4, met naar verwachting november, dan weet ik gelijk wat ik in mijn schoen hoop te vinden ;)

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:32

Soullie

Planeshift

woei nog iemand die op dit spel zit te wachten :)

dit spel word echt enorm lekker :)

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Die beta zal vast wel "lekken" naar het Europese vasteland. :P

Kan niet wachten tot Q4, MoO3 *moet* ik aanschaffen, ik heb het project vanaf day one gevolgd en als het spel ook maar half zo goed wordt als datgene wat ik er tot nu toe van heb gezien/gehoord dan ben ik een very happy camper. :)

Verwijderd

ik zit nu al kwijlend te wachten, ben benieuwd of ze alle verwachtingen waarmaken :)

• Soullie
  • Laatst online: 20:32

Soullie

Planeshift

tja de resolutie zou maar 800*600 zijn :(

maar goed dat boeit bij dat soort games niet... 256 sterren met 8 planeten per zonnestelsel en mogelijkheid tot maanen... etc :P word een gigantisch spel... ik hoop dat het idd zoals deel2 een classic word :D

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:56
argg dit is zo'n game dat je vrijdag avond opstart en zondag laat pas weer afsluit.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-10-2025

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Topicstarter
DroogKloot schreef op 21 september 2002 @ 13:37:
Die beta zal vast wel "lekken" naar het Europese vasteland. :P
'K weet niet, er komen maar 25 beta-testers, die stuk voor stuk een contract moeten ondertekenen. Bovendien, tussen aankondiging en sluiten van de contest zaten maar twee dagen, dus als je zo eens 1 maal per week op het forum kwam, is er een grote kans dat je het hebt gemist. En de echte die-hards zullen het minder snel lekken.

(ondergetekende zag de aankondiging 10 minuten na plaatsing, toen het inleverscript voor de wedstrijd nog niet werkte :*) :*) )

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

Verwijderd

snakeye schreef op 22 september 2002 @ 12:34:
argg dit is zo'n game dat je vrijdag avond opstart en zondag laat pas weer afsluit.
i couldnt agree more :)

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Afsluiten? Mietje!! :P
Beetje ruzie met je baas heb je hier toch wel voor over? :D
Pagina: 1