digitale foto afdrukservice - waar?

Pagina: 1
Acties:

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een digitale afdruk service om mijn digitale foto's te laten afrukken. Weet iemand een site die ook afleverd door het hele land? (lokale fotozaak)

Ik heb Hema al geprobeerd, ging wat verkeerd waardoor ik geen e-mail heb gekregen. De foto's stonden wel degelijk op hun computer maar ze wilden mij niet helpen. Tenzij mensen heel erg te spreken zijn over de hema hoef ik daar mijn digitale foto's niet meer vandaan te halen..

Weet iemand een site?

Q.

Verwijderd

Ik laat ze dus inderdaad altijd bij de Hema afdrukken. De kwaliteit is prima. Er mist altijd een klein randje van m'n jpg's, maar dat doen ze overal volgens mij.

Nog geen echte problemen gehad, al redden ze het meestal niet in 4 werkdagen (ik ga er dus na een week pas heen om ze op te halen, dan ga ik tenminste niet voor nop).

Verder hebben ze niet altijd door dat je vergrotingen bestelt en dan zoeken ze in de verkeerde bak en vertellen doodleuk dat "ze er nog niet zijn", moet je ze zelf even vertellen dat je ook vergrotingen hebt besteld...

Je zou het ook eens bij het kruitvat kunnen proberen. Heb ik zelf nog nooit gedaan maar de opdracht-kosten zijn lager dan bij de Hema (en ook nog tijdelijk gratis) en ze beweren in drie dagen te leveren.

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Ik zal het dan nog maar een keer proberen bij de hema. Kruitvat zit niet in de buurt.

Iemand ervaring met hema of andere service? (ik zie dat het bij ah ook kan..(duurder))

Q.

Verwijderd

Nu krijg opeens toch nog een mailtje van de hema dat mijn bestelling binnen is. Perfect, ik wacht het af.
Bedankt Bunny voor de reactie.

Q