The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
MD5SUM gechecked
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Misschien kopieert 'ie tijdens de install eerst de files voor het uitpakken (zijn ze ingepakt of uitgepakt 1G?). Ik weet het niet hoor...kun je eens met Alt-F2 (of F3 of F4) een andere terminal pakken en daar 'df' intypen (hopelijk staat dat op de bootcd, maar zal haast wel).
En wat daar uitkomt in grote lijnen hier overtypen misschien? Ik ben geneigd om het met XTerm89D eens te zijn namelijk
En wat daar uitkomt in grote lijnen hier overtypen misschien? Ik ben geneigd om het met XTerm89D eens te zijn namelijk
Wilke schreef op 21 september 2002 @ 16:45:
Misschien kopieert 'ie tijdens de install eerst de files voor het uitpakken (zijn ze ingepakt of uitgepakt 1G?). Ik weet het niet hoor...kun je eens met Alt-F2 (of F3 of F4) een andere terminal pakken en daar 'df' intypen (hopelijk staat dat op de bootcd, maar zal haast wel).
code:
1
2
3
4
5
6
| sh-2.05a# df Filesystem 1k blocks Used Available Use% Mounted on rootfs 4030 857 2968 22% / /dev/root.old 4030 857 2968 22% / /tmp/cdrom 652832 652832 0 100% /mnt/source /tmp/hda1 1730200 259620 1382684 16% /mnt/sysimage |
met alt-f4 krijg ik een lijst i/o errors te zien
ff proberen cd-rom in andere pc te doen en dan via ftp over netwerk.
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
"Lijst i/o errors"
Van wat zoal?
Van wat zoal?
Hmjah, die HD is idd toch echt niet vol nee 
Ben ook wel benieuwd naar de 'lijst me I/O errors'?
Ben ook wel benieuwd naar de 'lijst me I/O errors'?
Pagina: 1