[Winamp3 final] Geen MP1?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die nieuwe winamp 3 op mijn pc gezet en hij doet het ook goed.

Alleen heb ik een redelijk aantal bestanden in Mpeg Layer 1 formaat (MP1) en die speelt die niet meer af! De versie 2.8 doet dit wel en ook op de site van winamp zeggen ze dat Winamp3 alleen nog MP2 en MP3 ondersteund.

Weet iemand hoe ik dit eventueel kan oplossen? Ik heb al gezocht op de site van Winamp en kan daar niks vinden.

Anders maar weer terug naar 2.8!

B.V.D.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zou gewoon direct terug gaan naar 2.8.
Winamp 3 zuipt geheugen, vreet meer processorkracht dan 2.8, en het enige voordeel eraan zijn de nieuwe skins. Goede plug-ins zijn ook nog moeilijk te krijgen.

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Inderdaad. Laat Winamp3 nog maar een tijdje verder evolueren en blijf voorlopig maar 2.x gebruiken.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-03 19:07

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

meeeens maar niemand gebruikt nog *denk ik* MP1 tegen woordig is het allemaal mp3

Kittekat.net ....

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
chursel schreef op 21 september 2002 @ 16:17:
meeeens maar niemand gebruikt nog *denk ik* MP1 tegen woordig is het allemaal mp3
Doet niets af aan het feit dat hij er nog een paar heeft die die graag wil luisteren... :)
Ikzelf blijf ook bij 2.x, winamp 3 zit namelijk ook nog niet in statbar verwerkt... ;)

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Er komt vast wel een mp1 plugin. Voor winaMP3 schijnt het erg makkelijk te zijn om plugins te maken.

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-03 19:07

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

mbvisiontt schreef op 21 september 2002 @ 16:23:
[...]

Doet niets af aan het feit dat hij er nog een paar heeft die die graag wil luisteren... :)
Ikzelf blijf ook bij 2.x, winamp 3 zit namelijk ook nog niet in statbar verwerkt... ;)
haha ok er zullen er nog wel mensen naar luisteren ja :D

Kittekat.net ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 16:00
Misschien de update proberen ?

Winamp 3 update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 13:47
en anders heb je bij components nog de Winamp 2.x input plugin manager, en dan kun je die gewoon gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
SH007 schreef op 21 september 2002 @ 12:30:
Ik zou gewoon direct terug gaan naar 2.8.
Winamp 3 zuipt geheugen, vreet meer processorkracht dan 2.8, en het enige voordeel eraan zijn de nieuwe skins. Goede plug-ins zijn ook nog moeilijk te krijgen.
Vraagt de topicstarter hierom...? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar ik heb bestanden die die ziet als MP1, het is het eigenlijk niet. Vraag me niet hoe. Maar nu speelt ie ze goed af met cd-kwaliteit (192 en hoger). Alleen dan MP1.

Daarom heb ik dit probleempje graag opgelost.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2002 15:01 . Reden: Typefoutje :) ]

Pagina: 1