Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Het topic slaat nergens op dus het lijkt me ook duidelijk dat posts dan ook niet nodig zijn. Dit was dus gewoon een poging tot tech-posts scoren imo
Huh ???????????????
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics
Aub niet meer posten dus tot er een pmg mod langsfietst
Aub niet meer posten dus tot er een pmg mod langsfietst
Ik zie dat ik eigenlijk niet meer mag posten tot het gesloten wordt, maar toch kon ik dit niet laten: voordat je blaat, graag eerst mijn profile bekijken, waar je zal zien dat ik meer dan genoeg tech-postings heb, en deze dus niet nodig heb.internetinfo schreef op 21 september 2002 @ 13:43:
[...]
Het topic slaat nergens op dus het lijkt me ook duidelijk dat posts dan ook niet nodig zijn. Dit was dus gewoon een poging tot tech-posts scoren imo
Ik had een vraag waar ik de hele avond mee zat, en nadat ik het gepost heb, kwam ik erachter wat het antwoord is. Helaas kan ik mijn posting niet verwijderen.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Ik hoop niet dat de modjes me dit kwalijk nemen, anders moeten we het even via ICQ vervolgen, ik had het niet tegen jou maar tegen "narfpower". Dat kan je toch ook zien omdat ik hem quoteDarkvater schreef op 21 september 2002 @ 14:17:
[...]
Ik zie dat ik eigenlijk niet meer mag posten tot het gesloten wordt, maar toch kon ik dit niet laten: voordat je blaat, graag eerst mijn profile bekijken, waar je zal zien dat ik meer dan genoeg tech-postings heb, en deze dus niet nodig heb.
Ik had een vraag waar ik de hele avond mee zat, en nadat ik het gepost heb, kwam ik erachter wat het antwoord is. Helaas kan ik mijn posting niet verwijderen.
Dicht
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()