KaZaA --> Leechers bannen?

Pagina: 1
Acties:

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:25
Ik heb nu mijn verbinding opengegooid voor KaZaA maar nu downloaden er nonstop mensen die zelf niks delen, hoe kan ik deze lui van mijn computer afknikkeren? Cancel upload werkt maar voor 1 seconde...

WEBN & chill (@IBKR)

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 21:19

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

ik krijg die nieuwe kazaa niet eens meer aan de praat, hij blijft maar connecten :(

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kan niet voor zover ik weet.

Maar vaak zijn dat ook mensen die gewoon maar een upload van 4 kb hebben, dus maakt het ook niet echt uit volgens mij....

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Direct Connect heeft wel zo'n mogelijkheid, maar KaZaA standaard niet. Is het in je opgekomen dat die mensen misschien modemers zijn?

• bloasfist
  • Laatst online: 09-08 18:25

bloasfist

Slot-A Crew

Juist.. ik ben gecapped op 62.5KBytes/s down, en 8Kbytes/s up. Daarbij is het ook nog eens ratio (dus als ik voor de helft m'n upload capaciteit gebruik (4kb bv) kan ik ook nog maar voor de helft downloaden (31kb/s dus). Daarom share ik geen bestanden op die p2p netwerken. Sorry, maar dan kunnen de rest van m'n huisgenoten ook niet meer fatsoenlijk surfen....

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Azrael
  • Laatst online: 16:38
ach boeien, het is je eigen verantwoordelijkheid, dat je je daar druk om gaat maken..

Als je maar spul kan downloaden toch :?

Verwijderd

heb je wel eens bedacht dat er ook mensen zijn die hu nverbinding niet kunnen delen omdat ze maar op een 56k modem ofzo zitten? als die hun verbinding delen kunnen ze als 1 iemand wat bij hun gaat downloaden niet eens meer surfen

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Als ik snel iets nodig heb (of zelf aan het surfen ben) zet ik share ook uit, maar op andere momenten staat mijn hele collectie mp3's en divx geshared. Dat mensen op dat moment niet sharen betekent nog niet dat ze nooit sharen :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• DeadKennedy
  • Laatst online: 09:25
het zijn vooral mensen die met 300kB downloaden of meer waar ik dan naar kijk, en die niet eens 1 liedje sharen... EN niet reageren als ik ze vraag waarom ze niks sharen...

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

DeadKennedy schreef op 21 september 2002 @ 12:34:
het zijn vooral mensen die met 300kB downloaden of meer waar ik dan naar kijk, en die niet eens 1 liedje sharen... EN niet reageren als ik ze vraag waarom ze niks sharen...
ik heb berichten van anderen uit staan, dus al praat je tegen me, dan zie ik dat ook niet

mensen met een dikke verbinding die niet sharen zijn imho wel lame

Verwijderd

Tsja, ik gebruik Kazaa zelden en dan zet ik share ook uit...en niet reageren lijkt me logisch....niet iedereen blijft achter de pc zitten als ze aan het downloaden zijn...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02
DeadKennedy schreef op 21 september 2002 @ 12:34:

Dat zegt niets over hun upload...

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Maakt mij echt niet uit als iemand niets sharet, als ik maar kan downen wat ik wil. Lekker egoïstisch :P

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

wat pas echt irritant is dat ze je zomaar afkappen en daarna vragen waarom je niet shared.

als ik share aanzet word mijn download 1 a 2 kbps of ik krijg een timeout. nee dan leech ik liever
hebben meer @home mensen hier last van?

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Ik share nix via Kazaa, wel via FTP maar dat is dan voor kennissen ed...

• AMDFreak
  • Laatst online: 15:57

AMDFreak

Intel is zo..

kazaa?

Stap toch over op FTP's

Ik vind het zelf heel irri als iemand van me begint te dllen.. heel me download keldert naar benee

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:18
MUSTIS schreef op 21 september 2002 @ 15:44:
wat pas echt irritant is dat ze je zomaar afkappen en daarna vragen waarom je niet shared.

als ik share aanzet word mijn download 1 a 2 kbps of ik krijg een timeout. nee dan leech ik liever
Ja, ik zit ook bij @home maar ik gebruik nu edonkey, daarmee kun je de maximale upload snelheid aanpassen. Dan gaat je download ook wat langzamer maar dan is beter dan dat je download helemaal wegzakt.

Verwijderd

KaZaA :X

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
MUSTIS schreef op 21 september 2002 @ 15:44:

Waarom pas je het niet aan dan? Ik zet meestal de maximale upload op 64kbps , dan houd ik nog 8 van de 16 KB/s over voor upload... dan merk je ook niet echt dat de download-snelheid naar beneden gaat.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
op mn pc thuis met @home share ik ook niks.. als iemand iets van mij downloadt gaat mn internetverbinding zo goed als plat; pings van 2000 en downloaden met een paar bytes/s. Bij de rest van de pc's hier in huis doet inet het dus ook niet meer...

Maar op school op mn laptop zet ik sharing wel altijd aan. Ik heb daar een vette 10 of soms 100Mbit verbinding :9 dus zit ook iedereen bij mij te downloaden met 300KB/s :)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik share met Chello 7kbyte/sec upstream voor het goede doel :)

Heb er zelf nauwelijks last van.... voor wat hoort wat... ook in p2p

• misterpro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05-2024

misterpro

Pretentious Bastard

Dat zijn meestal mensen die gewoon niet anders kunnen...

De zeldzame keren dat ik mij op Kazaa begeef share ik ook niets...

simpelweg door 't feit dat ik maar 1,5 GB per maand uploadverkeer mag hebben (en da's heeeeeeeeeel weinig als je er rekening mee houdt dat als je download je ook altijd upload gebruikt) :'(

A busstation is where the bus stops
A trainstation is where the train stops
On my desk, I've got a workstation...

• biertje-blijf-bij-me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-03-2025
oke ik share dan wel 20 gig maar ik laat maar 2 personen tegelijk mijn stuff downen. Anders ga ik het gewoon te erg merken tijdens het surfen/gamen.

Opzich heb ik geen last van leechers....tja het is jmmr dat die mensen alleen maar profiteren .... maar echt last heb ik niet van ze. Maak je gewoon niet druk over wat anderen wel of niet doen... zolang jij er maar een nette manier van sharen op na houd.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
ik gebruik geen kazaa...

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
wat een onzin, wat boeit jou dat nou of mensen wat sharen of niet, ikzelf share heel mijn mp3 lijst. Maar waarom zou je er naar kijken of andere mensen dat ook doen. Een baan bij de controlledienst is wat voor jou!

Twitter | Linkedin

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:19

Termy

valt er nog wat te fragge?

ik share iets van 93GB (vooral handig op Direct Connect) en ik wil wel sharen met KaZaA maar hij pakt hem vaak niet. dan zegt ie ondanks dat ik het wel wil (en goed aangezet heb) toch dat ik niks share... dan kan KaZaA ook de pest krijgen :P

ik zit er toch zowat nooit op, alles via FTP en m'n eigen FTP server (voor vrienden) en als ik op de uni zit en wat nodig heb van thuis... FTP server 0wneerd :) wel jammer dat m'n upload max van 32kB/s niet zo heel boeiend is :/

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik share nooit op kazaa.
Uit principe niet, omdat ik vind dat mensen best wel eens wat meer moeite mogen doen voor hun zooi.
Iedereen heeft Kazaa en er wordt zoveel rotzooi geshared.

Ik maak gewoon af en toe een Pubje voor mijn boards en voor de rest Direct Connect (waar ik dus wèl gewoon 50 Gig share)
Ik gebruik het bijna nooit dus ik voel me ook niet schuldig of zo.(ik gebruik het alleen als ik een specifiek mp3'tje wil hebben, dat ik nergens anders kan vinden)

Maar als je echt goeie spullen wilt downloaden, dan moet je toch echt wel verder kijken dan een share progje dat iedereen heeft. En wat meer moeite doen dan even naar download.com surfen en daar de hottest pick dpwnloaden.

Verwijderd

Shit man, heel m'n bandbreedte wordt dichtgeknepen als ik share!

Komt m'n broertje altijd zeiken dat niet normaal kan star/war-craften. Roept ie de hele tijd "kiel kiel kiel!! kiel die uploads!!!".

Tsja... 't blijft toch je broertje he.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 12:16
Ik share met een limiet van 3kb/s op kazaa, enkele films. Dit ivm met 16 andere huisgenoten....

Direct connect en winmx welk netwerk zitten die eigenlijk en kun je daar beter knijpen? kazaa gaat vaak over zijn 3kb heen.....

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

ik share nix. ben 100% die hard 1337 leecher

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-07 20:08

Nevada

UT

Ik wil wel sharen maar ik heb een data limiet van 10gb
nu share ik allen de kleinere bestanden zoals mp3s

Unreal Tournament '99

• Nevada

Nevada

UT

Als ik geen datalimiet had zouw ik alles sharen

Unreal Tournament '99

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Tja hier de zoveelste mening ... :O

Zit op Zeelandnet en heb een datalimiet van 2.5Gb per maand. Daar zit je maar al te snel aan dus dat is ook de reden dat ik sharing uitzet, lijkt me niet raar.

Als ik geen/veel hogere limiet zou hebben zou ik alles zo openzetten.

Verwijderd

Ik share wel het een en ander, maar laat KaZaa maar twee of drie dagen per maand draaien. Mijn buurman fiets mee op mijn internetverbinding, en op een gegeven moment ging mijn dataverbruik steeds harder.

Bleek dat zijn dochter (inderdaad: BrEeZeR!) KaZaa had geinstalleerd op hun pc. Niks mis mee, moeten ze zelf weten, maar om het gros van je dataverbruik weg te geven aan KaZaa-uploads... KaZaa staat 24/7 aan bij haar. Heb dus op haar pc sharing uitgezet.

Om te voorkomen dat mijn rekening te hoog wordt dus.

Verwijderd

Kan me dus echt geen kloot schelen of mensen sharen of niet .
Ik share wel maar heb dan ook adsl , kan me voorstellen dat je je met een modemje wel effe achter de oren krabt ( btw wat heb ik aan downloads van 56k6 gebruikers) ?
Als je breedband hebt is het wel zo sportief om te sharen , daar varen we allen wel bij !

• Nevada

Nevada

UT

mikejarod schreef op 21 september 2002 @ 22:20:
Tja hier de zoveelste mening ... :O

Zit op Zeelandnet en heb een datalimiet van 2.5Gb per maand. Daar zit je maar al te snel aan dus dat is ook de reden dat ik sharing uitzet, lijkt me niet raar.

Als ik geen/veel hogere limiet zou hebben zou ik alles zo openzetten.
offtopic:
Ook zeelandnet? ik ook het duurste abbo an dat is duur hoor :(

Unreal Tournament '99

Verwijderd

Kazaa loopt als ik slaap, heb ik er bij het surfen ook geen last van. 8)
Pagina: 1