Ik heb laats een Hauppauge impactVCB gekocht en die kreeg ik vandaag met de post binnen
Naar dat ik de kaart had geinstalleert resette windows xp spontaan tijdens het opstarten en windows 98 se kreeg tijdens het opstarten BSoD, ik heb toen de kaart er weer uit gehaalt maar het probleem bijft
ik heb geprobeert de computer te laten starten in veilige mode (xp en 98se) daar gebeurde het zelfde
Ik heb windows 98 se late opstarten met bootlog.txt (ik weet niet hoe je zo iets in xp moet doen) naar het bekijken van de bootlog.txt (ik kan nog wel in dos komen
) ,daar in lijkt alles goed te gaan maar eindigt met de regel "Initalializing KERNEL"
Ik heb geen idee wat ik er aan moet doen iemand enig idee?
spec:
athlon 1333@1333
256SDRAM
ecs k7s5a + lan
Radeon 64 VIVO
sblive 5.1 premium
matrox milenium II
realtek rtl8139
promise ultra 100 tx2
2x 80GB HD wd
dvd-rom
iomega zip
Naar dat ik de kaart had geinstalleert resette windows xp spontaan tijdens het opstarten en windows 98 se kreeg tijdens het opstarten BSoD, ik heb toen de kaart er weer uit gehaalt maar het probleem bijft
ik heb geprobeert de computer te laten starten in veilige mode (xp en 98se) daar gebeurde het zelfde
Ik heb windows 98 se late opstarten met bootlog.txt (ik weet niet hoe je zo iets in xp moet doen) naar het bekijken van de bootlog.txt (ik kan nog wel in dos komen
Ik heb geen idee wat ik er aan moet doen iemand enig idee?
spec:
athlon 1333@1333
256SDRAM
ecs k7s5a + lan
Radeon 64 VIVO
sblive 5.1 premium
matrox milenium II
realtek rtl8139
promise ultra 100 tx2
2x 80GB HD wd
dvd-rom
iomega zip