[CS] Menu veranderen?

Pagina: 1
Acties:

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
Weet iemand waar ik de menu settings van Counter-Strike kan vinden? Ik zou graag Play Online en Play on LAN in het hoofdmenu willen en die Read Manual kan weg. Ik heb eens rondgekeken maar ik herken niets in de bestanden.

Iemand al eens hiermee geklooid?

Verwijderd

Dat is in de code encrypted dacht ik. Je kan alleen de zinnen/woorden ingame veranderen doormiddel van simple txtdocument

maar jij speelt CS nog via CS.exe?

Ik gebruik HLSW (HLSW.de) voor server monitor van CS servers en andere populaire FPS. Heel leuker en overzichtelijker.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 14:53
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 12:22:
Dat is in de code encrypted dacht ik. Je kan alleen de zinnen/woorden ingame veranderen doormiddel van simple txtdocument

maar jij speelt CS nog via CS.exe?

Ik gebruik HLSW (HLSW.de) voor server monitor van CS servers en andere populaire FPS. Heel leuker en overzichtelijker.
Inderdaad serverbrowsers als HLSW is echt het best, ik vind HLSW het best voor bijna alle games. Als je dan een server join zeg je ook nog eens in je channel welke game en waar. En rename je naar bijv Novah`cs.

Je kan dacht ik wel die text veranderen als je dat wil, het is een bmp dacht ik, maar iets uit het menutje verwijderen lijkt me moeilijk.

Verwijderd

kan niet, zit hardcoded in de engine van halflife..

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 12:34:
kan niet, zit hardcoded in de engine van halflife..
Ik dacht dat het mogelijk was omdat het counter-strike menu niet hetzelfde is als het half-life menu.. naja, en van die bevestiging bij het verlaten van CS kom ik zeker ook niet af he?

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SAiKO schreef op 21 september 2002 @ 15:10:
[...]

Ik dacht dat het mogelijk was omdat het counter-strike menu niet hetzelfde is als het half-life menu.. naja, en van die bevestiging bij het verlaten van CS kom ik zeker ook niet af he?
Nope, oplossing is gewoon in de console "quit" te typen :)

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
Ja, /quit heb ik gebind op mijn linkermuisknop :P

Ik heb nu dat HLSW eens geinstalleerd. Is er ergens toevallig een Nederlandse serverlist voor te krijgen? Of kan iemand me die bezorgen? ;)

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SAiKO schreef op 21 september 2002 @ 15:32:
Ja, /quit heb ik gebind op mijn linkermuisknop :P

Ik heb nu dat HLSW eens geinstalleerd. Is er ergens toevallig een Nederlandse serverlist voor te krijgen? Of kan iemand me die bezorgen? ;)
En dat is dus een nadeel aan dat programma.

Je kan veel beter The All-Seeing Eye gebruiken. Hiermee kan je wel naar servers zoeken en het is allemaal wat overzichtelijker als je het mij vraagt.

Het enige waar ik HLSW voor gebruik is het adminnen van een server. Je kan er namelijk chatlogs mee lezen. Maar als je gewoon cs wil spelen moet je ASE gebruiken :)

http://www.udpsoft.com/eye/

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37
So true, dit topic komt weer uit op het andere topic dat loopt :P

Verwijderd

SAiKO schreef op 21 september 2002 @ 15:10:
[...]

dat is gewoon een verandering van de plaatjes :+

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37
Zo simplistisch kun je zoveel stellen :P
Pagina: 1