Problems met mijn GeForce!!!

Pagina: 1
Acties:

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Heeej Hoi

Ik heb een Guillemot Geforce SE en sinds eergister krijg ik alleen nog maar software-rendering aan de gang, en mijn kleuren op de desktop lijken wel 256kleuren (zie plaatje) terwijl de instelling aangeeft 32bits kleuren. Wat kan ik hieraan doen, iemand die dit problem kent...
Hellup

Afbeeldingslocatie: http://www.pimpo.f2s.com/BAH.jpg

Hellup zou echt goed van pas kunnen komen....
UPDATE
Sorry voor het plaatje dat wat groot is, maar dan heb je een indruk wat ik bedoel, kleuren zijn niet diep (dus moooi 32bits) ik weet het ook niet vragen kan ook nog hoor!!!!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb dat ook gehad met mijn GF2MX, maar dat kwam doordat ik Intel drivers op mijn AMD systeem gezet had :o (vanaf originele installatieCD. Geen waarschuwinkje ofzo :()

Maar jij hebt je drivers niet aangepast?

Toen ik dat probleem had gaf hij in het Configuratiescherm wel GeForce 2 MX aan, en kon ik alle resoluties en kleurendieptes kiezen, hij paste ze alleen niet toe en bleef op 640x480x8 staan.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Volgens mij komt het door die foto op je desktop ;)

nee zonder dollen, probeer eens de via drivers te installeren -> www.viatech.com

er vanuit gaande dat je een via bordje heb natuurlijk..

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Ik heb een Gigabyte BX2000 bordje!!!
P Celeron op 582mhz
128mb RAM
35gig HDD
SB Live 1024
2 netwerkkaarten

Ik zal ook nu es andere drivers van Nvidia installeren en zo... Ik heb nu de laatste nieuwe ik zal es oudere pakken en ik had eergister niks van nieuwe drivers ge-installeerd!!

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Software rendering wilt ie alleen nog maar doen, weet iemand waar ik dat kan uitzetten ofzo...