In deze reactie staat een link naar een site met Warez en CD-Key's van Windows XP.
Zie de meukpost van Windows XP SP1.
Zie de meukpost van Windows XP SP1.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Virussen? Scan ze hier!
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ik had hem ook direct hier gepost (topicstarter = me), maar ik postte daar even dat dat warez was juist vanwege het modden; als je dan een beetje oplet zie je mijn reactie en weet je als modder dat het warez is en kun je desbetreffend modden.RM-rf schreef op 21 september 2002 @ 11:54:
was net nog een behulpzaam gegeven, stond dus weer op 0, maar dat is al gefixed,
dat kan echter komen omdat de link niet wordt aangekondigd als key-generator-link, maar gewoon als 'handige' link die je helpt bij het installeren van XP.
wat dat betreft zijn de reacties daarop die wel vermeldden dat het een warez-link zijn niet echt slim, legge enkel meer aandacht erop, gewoon een vermelding in TMF/TFF of direct de Adjes benaderen is beter wdb
hedskes schreef op 21 september 2002 @ 11:48:
Ik heb de poster van de meukpost (Windows XP SP1) al gemaild.
dat begrijp ik, en an sich is de gedachte goed, ware het niet dat een link X dan juist ook meer aandacht krijgt. Maar inderdaad is het eerlijker voor de mensen die een an sich op het eerste oog behulpzame link op -1 staat een +1 geven, deze geen onterechte meta-mod-bot penalty krijgen. (hem voorlopig op -1 houden is geen probleem)hedskes schreef op 21 september 2002 @ 12:13:
[...]
Ik had hem ook direct hier gepost (topicstarter = me), maar ik postte daar even dat dat warez was juist vanwege het modden; als je dan een beetje oplet zie je mijn reactie en weet je als modder dat het warez is en kun je desbetreffend modden.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq