Warez in de meuktracker (WinXP SP1)

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
In deze reactie staat een link naar een site met Warez en CD-Key's van Windows XP.
Zie de meukpost van Windows XP SP1.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
-1 overbodig, maar hij moet er eigenlijk uit, en daarvoor hebben we een T.net adje nodig, dus ik zal ff een move aanvragen naar TFF :+

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

-1 staat-ie nu, jammer dat-ie niet dieper kan. Is-ter ook nog een kneus die hem een +1 Behulpzaam geeft |:( |:(

Nominatie voor www.watbenjedan.com voor dat figuur.

Virussen? Scan ze hier!

• 4AMD
Ik heb de poster van de meukpost (Windows XP SP1) al gemaild.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

was net nog een behulpzaam gegeven, stond dus weer op 0, maar dat is al gefixed,
dat kan echter komen omdat de link niet wordt aangekondigd als key-generator-link, maar gewoon als 'handige' link die je helpt bij het installeren van XP.
wat dat betreft zijn de reacties daarop die wel vermeldden dat het een warez-link zijn niet echt slim, legge enkel meer aandacht erop, gewoon een vermelding in TMF/TFF of direct de Adjes benaderen is beter wdb

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• 4AMD
RM-rf schreef op 21 september 2002 @ 11:54:
was net nog een behulpzaam gegeven, stond dus weer op 0, maar dat is al gefixed,
dat kan echter komen omdat de link niet wordt aangekondigd als key-generator-link, maar gewoon als 'handige' link die je helpt bij het installeren van XP.
wat dat betreft zijn de reacties daarop die wel vermeldden dat het een warez-link zijn niet echt slim, legge enkel meer aandacht erop, gewoon een vermelding in TMF/TFF of direct de Adjes benaderen is beter wdb
Ik had hem ook direct hier gepost (topicstarter = me), maar ik postte daar even dat dat warez was juist vanwege het modden; als je dan een beetje oplet zie je mijn reactie en weet je als modder dat het warez is en kun je desbetreffend modden.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hedskes schreef op 21 september 2002 @ 11:48:
Ik heb de poster van de meukpost (Windows XP SP1) al gemaild.

Zoals ik al eerder tegen je zei, gebruik ICQ om de meukposter te informeren. Dat gaat een stuk sneller dan dat je die gaat mailen ;)

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

hedskes schreef op 21 september 2002 @ 12:13:
[...]

Ik had hem ook direct hier gepost (topicstarter = me), maar ik postte daar even dat dat warez was juist vanwege het modden; als je dan een beetje oplet zie je mijn reactie en weet je als modder dat het warez is en kun je desbetreffend modden.
dat begrijp ik, en an sich is de gedachte goed, ware het niet dat een link X dan juist ook meer aandacht krijgt. Maar inderdaad is het eerlijker voor de mensen die een an sich op het eerste oog behulpzame link op -1 staat een +1 geven, deze geen onterechte meta-mod-bot penalty krijgen. (hem voorlopig op -1 houden is geen probleem)

Maar toch, mijn voorkeur zou zijn dit minder zichtbaar/opvallend te doen, in de thread op 'slechte' posts gaan reageren wordt snel 'slordig'.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• 4AMD
Er staat nu [adminbreak] in de reactie, dus geen warez meer, daarmij lijkt me dit topic gesloten.

Topic closed

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 11:14

Jaymz

Keep on moving !

TMF => TFF en dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.