Welke kaart stil en toch snel ?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 15:01
Lo..
Ik heb van mijn werk een optiplex 150, zeer stil dingetje, plat enzo en daar moet een vette 3d kaart inkomen. anders kan ik ut2k3 niet spelen. Welke 3d kaarten zijn rete snel maar OOK rete stil ? Weet iemand dat, is dat wel eens uitgezocht ?. Wil dus eigenlijk gewoon niets kunnen horen... (een optiplex is te laag voor een fullsize maar ik zet de kast open, dan pas het wel..)

https://k1600gt.nl

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

snelste ATI Radeon based kaarten natuurlijk :+ ... maar ehhh, hoeveel welke-videokaart-moet-ik-kopen topics zijn er al niet?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-08 09:14
ti 4600 met die zalman heatsink :P

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:01
anders zet je toch op een gewone kaart een enorm koelblok dat 3 pci sloten in beslag neemt?

• shades
limoentje schreef op 21 september 2002 @ 11:28:
snelste ATI Radeon based kaarten natuurlijk :+ ... maar ehhh, hoeveel welke-videokaart-moet-ik-kopen topics zijn er al niet?
Geen idee..
Ik kom nooit in deze forum eigenlijk.. Zal even snel een search doen.. en waarschijnlijk een draad tegen komen met 30+ pagina's waar ik niets mee kan..
Toch bedankt dat je me er even op wijst.. :o

Typo: had de radeon opmerking niet gelezen.. Zijn die stil dan ? Zitten toch ook omwijze fans op of ben ik nou gek ?
marteltor schreef op 21 september 2002 @ 11:29:
anders zet je toch op een gewone kaart een enorm koelblok dat 3 pci sloten in beslag neemt?
Euh ?
Het gaat om een optiplex dude.. die zijn nogal klein, Zelfde geld voor de zalman. Gaat niet passen denk ik...

[ Voor 0% gewijzigd door shades op 21-09-2002 11:38 . Reden: extra reply naar limoentje ]

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Kijk nou eerst in het FAQ. Dit word weer een vand e vele opsomtopics...

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (React)

Specs

• shades
MuErTo ChAvEz schreef op 21 september 2002 @ 11:34:
Kijk nou eerst in het FAQ. Dit word weer een vand e vele opsomtopics...

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (React)
(na een tochtje in de faq)

Waarschijnlijk wel maar in die hele faq staat niets over stille, of lownoise 3d kaarten.. Daar gaat het mij om..

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 15:20

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

lownoise. pffffff, hoezo wil je niks horen? Te gevoelige oortjes? Het is toch duidelijk dat met performance hitte gepaard gaat, en dat dat gekoeld moet worden.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Voor een overzicht van stille GF4 kaarten kan je hier kijken, en met een beetje zoekwerk zal zo'n overzicht van ATI kaarten ook wel ergens te vinden zijn. Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.