Continu inbellen HOE?

Pagina: 1
Acties:

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-08 23:03
Ik gebruik hier Win 98 (bijna verplicht vanwege mijn internet, 3COM Cable Modem VSP).
Dit draait op de server op zolder.
Probleem: Als het netwerklampje brandt (storing) kapt Windows Dial-Up ermee. Die zegt dan dat er geen modem gevonden is, en stopt met inbellen.
Ik zoek een programma dat continu BLIJFT proberen in te bellen, OOK met een storing. Zodra deze dan opgelost is kan ik weer verder. Nu moet ik steeds naar de server lopen na een storing en op ENTER drukken. Is niet de bedoeling :(
Kent iemand zo'n programma?
Ik heb van Tucows DUN gedownload, maar die is voor Win 95 en die doet dus gewoon niks.

• Soeski
Euh...niemand?!

/qoute
Ben ik zeker ook de enige die vrouwenkleren aantrekt en zich aftrekt bij foto's van z'n vader? (Theo Maassen)
/ endqoute
:)

Verwijderd

Maak een scriptje en klaar ben je!

• Soeski
Ik ben bang dat het scriptje ook niks doet als "connect to" zegt dat mijn modem niet gevonden kan worden (omdat er een netwerkstoring is).
Het gaat er juist om dat het programma de "connect to" omzeild en het blijft proberen. Ik heb inmiddels een programma dat constant inbelt; ook als ik het niet wil vanwege onderhoud ofzo :)

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
Ik weet niet of die 3com modem samen werkt met een demos1 modem maar in dat geval kan je het programma superdial gebruiken wat al een jaar goed werkt voor de superwebbers :). http://www.superdial.f2s.com/ Dit is de url. Hij blijft bellen tot hij verbinding heeft.
Je vult in het programma zelf de errors in die hij moet negeren. en zodoende blijft hij bellen en bellen en bellen en bell......:)

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier