Memo is toch failliet?
Nee, ze hebben weer een doorstart gemaakt.
Volges mij is die memo bij ons in de stad nog steeds dicht... Ik vond het toen we jammer dat ze stopten, maar als ze weer openen is dat wel
is dit die watercooler kast?
hoeveel kostie?
ow wait. zoek et wel ff op
edit: gevonden. hij kost daar 369
das mooi, lekker dicht bij mij in de buurt.
hoeveel kostie?
ow wait. zoek et wel ff op
edit: gevonden. hij kost daar 369
das mooi, lekker dicht bij mij in de buurt.
Ok ok je hebt een punt. Maar is het zo erg dan? Ik zou het toch meer willen zien als behulpzaamheid.
Behulpzaamheid?Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 11:22:
[...]
Ok ok je hebt een punt. Maar is het zo erg dan? Ik zou het toch meer willen zien als behulpzaamheid.
Nee, ik vind dit gewoon erg spammerig. Ik weet gewoon zeker dat je een MEMO medewerker bent...
--------------
And as for Old Sparky... Dat is wel een erg onzinnige post...
[ Voor 0% gewijzigd door DutchCommando op 21-09-2002 11:45 . Reden: Sparky edit ]
doe het topic op slot dan
maar wat memo betreft, ze waren wel goed, wel wat duur, maar de service maakte dat gewoon weer helemaal goed; maar ATM vind ik het niks meer...een hd inbouwsetje zeg maar, om een 3,5" hd in een 5,25" ding te stoppen hadden ze niet eens...
Verwijderd
Dan kunnen alle shops wel wat posten. Ze "helpen" de mensen dan aan een product.Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 11:22:
je moet het zien als een totaal nieuwe winkelveldmuis schreef op 21 september 2002 @ 11:49:
[...]
doe het topic op slot dan
maar wat memo betreft, ze waren wel goed, wel wat duur, maar de service maakte dat gewoon weer helemaal goed; maar ATM vind ik het niks meer...een hd inbouwsetje zeg maar, om een 3,5" hd in een 5,25" ding te stoppen hadden ze niet eens...
en nieuwe winkels moeten assortiment en voorraad nog opbouwen
Verwijderd
boys..ze hebben de chieftec midi voor 89 pleuro en de bigtower voor 109 hier in arnhem..da's toch wel leuk..
Hier is ie trouwenz goedkoper .. http://www.tweakers.net/pricewatch/30066
en deez :

en deze :

Zijn vet lijpere kleurtjes !
en deez :

en deze :

Zijn vet lijpere kleurtjes !
dat kost je 20 seconden lezen
heb ik namelijk al gepost, en anders had je het wel kunnen terugvinden op de site toch?
Net een tikkie meer spam dan behulpzaamheid...
Op slot.
Op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()