Bij het openemen van geluid via de line in krijg ik een laag volume, zodat ik bij het afspelen de volume konp op mijn versterker twee tot driemaal zo hoog moet zetten als normaal. Ik meen daar al een keer een thread over gezien te hebben maar die kon ik met geen mogelijkheid terug vinden. Wat zou de oplossing kunnen zijn?
Ik sluit mijn cassetedeck aan op de line in. De opname komt uiteindelijk terecht op cdr. Voor de opname gebruik ik de creative redorder die bij de sblive zit
Staat de line in bij de opname-volumeregeling wel hoog genoeg (dus in Volume Control, Opties-Eigenschappen-Opnemen)?
Verder kan het zijn dat er een master(output)knop op je cassettedeck zit, die moet maximaal staan.
Anders vrees ik dat er niks anderrs op zit dan in een wave-editor het volume wat op te krikken.
Verder kan het zijn dat er een master(output)knop op je cassettedeck zit, die moet maximaal staan.
Anders vrees ik dat er niks anderrs op zit dan in een wave-editor het volume wat op te krikken.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Zou ook nog kunnen dat je bandjes te zacht opgenomen zijn.
Je kan ook het signaal van het cassette deck eerst door een voorversterker of mengpaneel laten gaan en dus op die manier het een beetje opkrikken.
Je kan ook het signaal van het cassette deck eerst door een voorversterker of mengpaneel laten gaan en dus op die manier het een beetje opkrikken.
Verwijderd
Je kunt je cass.deck aansluiten op de mic.ingang van de SB, in de mixer klik je boven de schuif van de mic. het rode kruisje aan waardoor je ingang signaal met 20dB verhoogt wordt.Dit werkt ook goed met opnemen van LP's.
groet
groet
Verwijderd
Klopt, alleen het geluid word dan veel lelijker.... je kan hem dan het beste ore-ampen... mengtafeltje ofzoow
Pagina: 1