Toon posts:

[bug] topic wel links in lijst, niet in algehele lijst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Consumentenbond waarschuwt voor duurdere kabel

Dat topic is wel te zien links in het korte lijstje van headlines, maar niet in de algehele headlines. Ook is deze niet gelinkt aan het laatste bericht van vrijdag. Iets met de dagwisseling gaat niet goed denk ik.

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Had ik ook al opgemerkt. Zie dit topic.

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat dat over tijden ging, heeft dat verband met elkaar?

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Ja, de verschillende Tweakers.net servers werken samen met elkaar en synchroniseren met elkaar. Als nou de ene webserver een andere tijd heeft dan een andere krijg je dat als je hetzelfde nieuwsbericht van de ene server krijgt dat daar een andere datum en tijd staat dan bij een andere server. Daarom moeten alle servers precies dezelfde tijd hebben.
Is vermoedelijk ook de reden waarom deze nieuwspost wél in de update tracker staat en niet op de FrontPage zelf. Net zoals gisteren deze meukposting niet zichtbaar was, dat is inmiddels 'zomaar' wel gebeurt: op een van de servers was op een gegeven moment het de datum en tijd van de posting, toen ging die server hem wel aan de software update lijst toevoegen; terwijl hij daarvoor alleen nog maar in de etc stond.
Alle problemen zouden volgens mij opgelost zijn na een tijdssynchronisatie van alle servers. :)