De leden van een miniteam flushen allen op hetzelde emailadres. Om toch van elk lid statistieken bij te kunnen houden moet je een personal proxy draaien met daarbij een programma/script dat de logfiles van de proxy gebruikt om statistieken te maken.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
maar hoe kan het dat een gozer die ik ken haalde bijvoorbeeld 500blocks per dag
hij kreeg er geen pc's bij maar ging een eigen keyserver draaien en liet zijn vrienden die gebruiken en nu haalt die gozer dikke 1000blocks per dag
hij kreeg er geen pc's bij maar ging een eigen keyserver draaien en liet zijn vrienden die gebruiken en nu haalt die gozer dikke 1000blocks per dag
Een personal proxy is alleen maar als persoonlijke keyserver te gebruiken. Je zal er geen meer (afgekauwde) blokjes door krijgen
Waarschijnlijk flushen de vrienden van 'die gozer' op zijn proxy en wel op zijn email-adres. Als hij vervolgens zijn proxy naar Dnet flushed dan ziet Dnet geen verschil tussen blokjes die uitgerekend zijn door hem zelf of door zijn andere dudes... Zo werkt het hele principe van een subteam ook...
aha okay
en hoe geef ik mijn team een naam mee etc.
of staat er ergens op i-net een complete manual voor als je een eigen team wil startem
en hoe geef ik mijn team een naam mee etc.
of staat er ergens op i-net een complete manual voor als je een eigen team wil startem
Verwijderd
die moet je gewoon verzinnen.
Bij je profile van D-net kan je zijn invullen hoe je heet, en dat true name bla bla ga maar kijken!
Bij je profile van D-net kan je zijn invullen hoe je heet, en dat true name bla bla ga maar kijken!
Verwijderd
[overbodig mode]Met "Team" bedoel je wel een subteam he ? Een team op het niveau van D.net staat gelijk aan DPC, een subteam binnen DPC houdt (zoals al gezegd) alleen in dat je met meerdere mensen onder 1 emailadres flusht, zijnde een participant voor het team DPC.
Wat jij wilt doen is dus het laatste.[/overbodig mode]
Wat jij wilt doen is dus het laatste.[/overbodig mode]
Nemesis; Goed dat je dat nog even zegt. Het zal niet de eerste keer zijn dat het gebeurt dat er daadwerkelijk onnodig en volledig ongewild een nieuwe team wordt aangemaakt...
DPC all the way !
DPC all the way !
Pagina: 1